Si-Sport Posted October 6, 2006 Posted October 6, 2006 (edited) Frontfanger med spredere og bakfanger til mondeo MKII stv selges pga plassmangel. Skulle gjerne beholdt disse selv, men jeg har dårlig med plass til veden som snart kommer.Frontfanger er meget pen med feilfrie spredere. Bakfanger har hull etter hengerfeste.Farge er pepper rød. Bilder kan ordnes, men de fleste vet vel hvordan disse ser ut? Edit: kan ta bytte i felger til mondeo. Ikke mindre enn 16". Gjerne med vinterdekk! mail: 275@bluezone.no Edited October 8, 2006 by Si-Sport
Guest ford kalle Posted October 7, 2006 Posted October 7, 2006 bilde av det då å pris kansje intresert
Si-Sport Posted October 7, 2006 Author Posted October 7, 2006 Interesert i front og bakfanger?Kan fikse bilder i morgen. Kom med et bud...
Si-Sport Posted October 8, 2006 Author Posted October 8, 2006 Da har jeg tatt bilder. Frontfangeren er ganske pen, men ene spylerdysa er defekt. Festet er knekt.Sprederne er strøkene! Bakfangeren har hull etter hengerfeste samt at det er en sprekk i ene hjørnet. Dette fremkommer på bildet.Det er vel også kappet ut til to potter, en på hver side.
Guest ford kalle Posted October 11, 2006 Posted October 11, 2006 villig te å selge bakfanger seperat for 1500kr??
Si-Sport Posted October 11, 2006 Author Posted October 11, 2006 Ja, det skal kunne la seg gjøre. Holder til i nerheten av Gjøvik.
kimsa Posted October 12, 2006 Posted October 12, 2006 Ja, det skal kunne la seg gjøre. Holder til i nerheten av Gjøvik.Noen som har prøvd å sette frontfanger fra mk2 på mk1??? lar det seg gjøre? Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Recommended Posts