Jump to content

TS: is deler

Guest TS

Recommended Posts

Guest Trond Even Kaxrud
@TS: Ble fangeren solgt eller ikke? Henter på dagen :) Og hvordan ligger det ann med bakfangeren? Solgt?

Baklykter? Orginale?

Hmm, andre ting.. Interiør? Tilsand og til salgs?

Fangeren er ikke solgt nei. bare å hente. tid på fredag? bakfangeren skal jeg høre med imorgen. sier ifra da.

baklyktene er originale ja. de er til salgs.

av interiør skal jeg ha speedo og øverste delen av dash selv. noe anna du skal ha? tror jeg har resten det er bra stand.

tjafatt: det tror jeg ikke men skjekker imorgen.

ringer deg på dagen imorgen pedern :)

mvh TS

@morty999: Huff, gratulerer da :P

@Peder`n: Hehe, mener jeg passerte deg forleden dag - du kjørte med henger tror jeg..

@TS: Jepp, kan sikkert svippe innom en tur i morgen jeg! Greit om jeg tar en titt i morgen og ser om jeg finner mer jeg trenger på bilen din? ;) Er på jobb ennå - så er litt småstressa her :) Sender PM med nummer :)

I'm off..

• 3 weeks later...

Solgt fanger, og noe anna stash til lokomotiv :) fin bil du hadde forresten

Har masse deler igjen enda som selges veldig billig, noe sitter enda på bilen. som f.eks baksillinga og motor som jeg enda ikke har fått tatt ut:P kommer noen med elefant jekk kan de få halv pris:D

kom og hent før den blir spiker eller liknende

mvh Thomas

• 1 month later...

Motor, kasse og diverse interiør deler kommer av i helga hvis noen trenger. har også mellomaksel, bakstilling osv osv.. neste uke går bilen til dynga :(

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Oki, men noen som vet tilstand på motoren? Gidder ikke hente en rast motor i tilfelle;)

Motoren er bra den. Mener borringa eller hva det heter, er 3333. Kammen og vippearmer bør byttes. gikk bra når jeg parkerte den B)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...