Guest TS Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 (edited) Selger bilen i deler. Ren is motor: 700 ca, tikker litt komplett frontfanger, bør vaskes og feste blinklysa litt bedre: solgt Bakfanger: solgt el nett: solgt. Fram og bakstilling med dempere fjærer kompelett med diff osv, veldig originalt: bud svarte lister rundt vindu: bud framlykter: bud osvosvhar sikker noe anna, spør Edited October 23, 2006 by TS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 200 for lister vis dette passer over til sedan og er uten bobler Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Skal være helt fine, men må skjekke. Dørene er vel like så bør passe sedan. Kan få dem for 250 når jeg finner ut hvordan man tar dem av. evt om du tar dem av selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 200 og jeg kommer å tar dem av selv Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 200 og en cola så er det en deal skal bare skjekke at de er helt strøkne først. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gran Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Felger? Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Felger? De skal jeg ha selv:) Har muligens noen andre 17" hvis de ikke er solgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gran Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 De skal jeg ha selv:) Har muligens noen andre 17" hvis de ikke er solgt. Bilde? Hvis de ikke er solgt kan du sende meg en pm eller sms 92465940 Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest meino Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 har lyst på frontfangern din.. men blir sikkert for mye stress med sending til finnmark! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Aner ikke jeg men det er jo ikke akkurat det mest praktiske å sende. må vel være noen som vet hvor mye det koster i frakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest meino Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 jeg kan sjekke litt.. får jeg med lysa? å er det noen sprekker i den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest meino Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 hvist det er noen som klarer å beregne fraktkostnader med www.norcargo.no så er dere min helt:P fra postnummer (oslo) til postnummer (9900) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 jeg kan sjekke litt.. får jeg med lysa? å er det noen sprekker i den? Jepp får med lysa. Den er hel og fin. Er noen malingsmerker etter noen som har prøvd å parkere men ikke noe problem å pusse vekk. mulig jeg kan skjekke opp frakt herfra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 200 og jeg kommer å tar dem av selv Var å skjekka nå. De var 100% strøkne. Når kommer du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miguel_ Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Nesten Oslo ? Hvor er det ? Sierra 2.0iS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Nesten Oslo ? Hvor er det ? Ås. men siden ingen vet hvor det er er det nesten oslo;) tusenfryd osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Skal være helt fine, men må skjekke. Dørene er vel like så bør passe sedan. Kan få dem for 250 når jeg finner ut hvordan man tar dem av. evt om du tar dem av selv disse er ikke lik, annen bøyning fra låse siden og opp rundt taket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 ingen som trenger no? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grændis Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 hvor mye for motor uten topp?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 mye gir du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 600 for hele motoren...jeg henter...du venter.. Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 600 for hele motoren...jeg henter...du venter.. Peder Greit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 si fra når jeg kan hente du... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tafjatt Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Har du hattehylle uten hull? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas.A Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 (edited) @Peder'n: Du er aktiv ser jeg ;p @TS: Ble fangeren solgt eller ikke? Henter på dagen Og hvordan ligger det ann med bakfangeren? Solgt?Baklykter? Orginale? Hmm, andre ting.. Interiør? Tilsand og til salgs? Edited October 4, 2006 by *lokomotiv I'm off.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts