Åshøgda-raceway Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Nei, desverre Men har godt over 1 time med film liggende fra treffet, så det kan godt hende jeg fikk det med meg der. Håper på å få begynt på redigering snart. DRITRÅTT!! Gleder mj som en unge hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPL Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Visstnok gatebil-leif sin, dog uten motor nå. Hadde visst stått der 1 år nå. Replica ja, fra england tror jeg det ble sagt. Cheva motor ! i en Cobra, ajajajaj. Superspennende prosjekt da! Om han ikke har tid, kan jo alltids jeg overta for han da! 1998 Volvo S80 - 231hk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 blitt no film enda sierra4x4? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 blitt no film enda sierra4x4?Håper på å få den ferdig i løpet av neste uke. Beklager at det tar litt tid, men har akkurat flytta så derfor går det endel tid til det. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 film snart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Uff, jeg har skikkelig dårlig samvittighet nå Hadde håpet jeg fikk tid til å redigere den uka her, men tida strekker rett og slett ikke til. Veit dere er veldig gira på film, og det er jeg også. Håper dere holder ut... FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 jada bare kom med den når du er ferdig du Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Uff, jeg har skikkelig dårlig samvittighet nå Hadde håpet jeg fikk tid til å redigere den uka her, men tida strekker rett og slett ikke til. Veit dere er veldig gira på film, og det er jeg også. Håper dere holder ut... fått redigert no ennå da ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Tiden strekker ikke til for tida desverre, men jeg kan love at jeg ikke har glemt det. Skal lære å redigere litt i Adobe Premier snart, så da håper jeg å få fart i sakene FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 send over det du har av rå matrialet så kan jeg se hva jeg kan få gjort, for jeg har en uke fri nå Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Går nok litt dårlig da råmaterialet er på 10 GB... FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Tenke bare jeg kunne hjelpe til men er det så mye så blir det strakts værre Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts