kh turbo Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 Vi skal sende i vei et gruppe-kjøp på den mye omtalte gripper diffen i begynnelsen av oktober mnd.Prisen er 10500,- Interesserte kan ringe 911 914 99 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200
Mark1 Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 Vi skal sende i vei et gruppe-kjøp på den mye omtalte gripper diffen i begynnelsen av oktober mnd.Prisen er 10500,- Interesserte kan ringe 911 914 99 hmm dette er jo samme prisen gearbox man tar for sine... (til 7.5tom) er det forhandlet frem no gruppe rabatt?eller er det kun for å spare frakt? WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register
kh turbo Posted September 29, 2006 Author Posted September 29, 2006 (edited) hmm dette er jo samme prisen gearbox man tar for sine... (til 7.5tom) er det forhandlet frem no gruppe rabatt?eller er det kun for å spare frakt? Ja seff. er det forhandla frem rabatt. Gearboxman tar 720 pund+mva som er med dagens kurs 8950,- nkr + mva som etter mine beregninger blir 11 200,- pluss frakt ca 500= 11 700.. totalt spart 1200,-..... Vet ikke hva du fikk i matte jeg mark 1, men ikke sleng ut unødvendige feilopplysninger... Mvh. Kjetil Edited September 29, 2006 by kh turbo 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200
vinge86 Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 gripper er kongediff "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
Mark1 Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 neida ikke meninga å kverulere eller komme med feilaktige opplysninger, jeg regnet meg frem til i underkant av 11000 (dette uten frakt, og tenker derfor 500kr ikke var rare rabatten.Men det er ikke meninga å ødelegge en salgstråd, så moderator kan godt slette disse innleggene. WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register
Janna Posted October 1, 2006 Posted October 1, 2006 For oss som ikke helt vet, hva med litti nfo om denne da? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
alibaba Posted October 1, 2006 Posted October 1, 2006 Hva har Gearbox man sagt om bolt on? Etter hva jeg har forstått må det lages et annet spor for låseringen på stikkakslene. Gearboxman selger også slike for bolt on, da blir det endel dyrere. x - RS Turbo S2
kh turbo Posted October 1, 2006 Author Posted October 1, 2006 (edited) Det ligger en link under diff på coswort siden lenger opp med litt info...Hmmm... skal høre med dette sporet, skjønner ikke helt det for man bruker jo de orginale akslene, og de er det jo spor på... Vet det følger med "aksler" til quiaf diffen, mulig det er de som må modifiseres.Jeg skal sjekke dette før jeg sender den endelige bestillinga. Mvh. Kjetil Edited October 1, 2006 by kh turbo 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200
alibaba Posted October 3, 2006 Posted October 3, 2006 De org. stikkakslene kan ikke brukes i original form, de må modifiseres. Det er spor ja, men ikke på riktig plass. Gearboxman selger stikkaksler som passer. Tviler på at du får noe vettug ut av han med tanke på å modifisere selv. x - RS Turbo S2
vinge86 Posted October 3, 2006 Posted October 3, 2006 det er ikke stikk akslingene som må modifiseres.. er de delene som står i selve sperra å går ut til stikk akslingene... det sporet som er der til låsering sporet orginalt, må du dreie bort.. må korte de inn litt på begge sidene, så må du borre et 8 mm hull igjennom de, som holder de fast til sperra... gjorde dette til en gripper diff i forrige uke... bare å spør om dere lurer på noe, så kan jeg prøve å forklare bedre.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
OleK Posted October 3, 2006 Posted October 3, 2006 så man trenger ikke nye stikkaksler? hva får man med når man kjøper diffen? trenger man bare pinjong og kronhjul fra den orginale diffen? hva med lager osv? Cosworth!
vinge86 Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 bruker bare de gamle stikkalskelne ja=) når du kjøper diffen, så er det kunn sperra.. det er etter min mening lurt å innvistere i nye lager når du først er oppe med diffen da.. koster jo ikke mange hundre kr om du går på en jernvare handel og kjøper de der..=) bruker pinjong, kronhjul å de delene som går ut til stikkakslene fra sperra(de som stikkakslene er skrudd fast i) kommer ikke på hva de heter i farta.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
tuszi Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 focus kan vel skaffe lager ihvertfall di har noe sykt med lager på lager var der å kjøpte to bakhjulslager til moppa og fy **** til reoler med lager.
alibaba Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 Nr. 31 er stikkaksel, der er jo her det må modifiseres? x - RS Turbo S2
vinge86 Posted October 6, 2006 Posted October 6, 2006 ja, er de der som må modifiserest bare...ganske fort jort å få ordna... "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
Recommended Posts