Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har man stopplikt for statens vegvesen som står med de gule bilene sine og kontrollerer? h

ar de samme myndighet på dette som politiet?

Lurer fordi jeg braste rett igjennom uten å stoppe i går.. :unsure:

Guest mfafa
Posted

Det mener jeg du ikke har!

Posted

Er vel ikke vits å stoppe om dem bare sløver i skyggen? Er nok best å svinge innom om det viftes med armene.

Posted

Ojoj.. Er du heldig så var det en kar som var litt lei jobben, og ga F i videre papirarbeid.

Er det ikke slik at de kan bøtlegge for mangler og slikt eller synes å huske se fikk større ansvar for noen år siden... er usikker selv :unsure:

Guest mfafa
Posted

Hm. Jeg mener ganske sikkert at det må være politi til stede for at de skal tvinge deg til å stoppe.

Posted

Vet hvertfall at de MÅ ha snuten med seg, vis de skal skilte av en bil som står på privat eiendom!!! En bekjent av meg, fikk oppleve det :D Og beltebot kan de skrive ut!! Det fikk jeg erfare :(

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Posted

klipper ikke tullvesnet (skrevet feil) skilter når en ikke har betalt års avgift ??

Tror også de kommer og tar skiltene om du ikke betaler forsikring .

Guest madsen
Posted
:ph34r: De kranglevonde menneskene dere omtaler har ingen myndighet til å stoppe dere uten lovens lange arm til stede vel og merke hvis dere ikke gjør det frivillig :angry:
Posted

politianmeldt? får du bot da?

Hvordan kan politiet gjøre noe hvis man ikke har stopplikt? man har jo ikke brutt noen lov?

• 3 weeks later...
Guest madsen
Posted
:ph34r: Her er det bare å gi gass kun feiginger og søndagskjørere som stopper ! Kan ikke tenke meg at de gidder å anmelde folk som ikke stopper, for da får de mye å gjøre .......