Guest M.E Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Meget fin og velholdt bil vurderes solgt. Følg link til annonse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1255260 Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 ble ikke denne solgt for litt siden med diverse defekter...? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M.E Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 ble ikke denne solgt for litt siden med diverse defekter...? Egentlig unødvendig å kommentere dette, men jo du har rett. Bilen hadde deffekt diff og oljelekkasje fra bunnpanna. Ny shimsa diff er på plass og oljelekkasjen fixa. Har også bytta hele bremsepumpa med abs da denne av en eller annen grunn hadde annet innhold enn bremsevæske når jeg kjøpte bilen (Hele enheten var tettet av en tykk pasta). Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 OT: Var ikke sånn ment da.. Bilen er veldig pen den.. Hadde jeg hatt nok kroner så hadde jeg handla bilen jeg... Men det ser ut som at jeg må drøye det til neste år gitt... Lykke til med salget... Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts