Guest kjotpuck Posted June 24, 2004 Posted June 24, 2004 Hei jeg lurte på om denne turboen passer på en ford sierra og hva som må skiftes ut eller gjøres ekstra for og få alt oppe og gå.
Anders Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 Jeg har en Doch 2,0 i å turbo mate en doch koster mer en det smaker.. etter som eg har hørt.. Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
RsMuffe Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Jeg har en Doch 2,0 i gå inn på www.powerpage.dk og les om det... men jeg har hørt og vært borti at doch motor eter topp-pakninger og toppen sprekker i en kjølekanal.. kan jo hende at doch motor går fint med t25 turbo.. er jo en liten søt turbo... bra respons fra bånn til et hvis turtall.. vil tippe at du ikke bør lade mere enn 0,2 bar i ladetrykk.. med uendret komp.forhold og annet.
esFORD Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 dohcn er uansett ikke noe vits å trimme særlig, da det som kjent er støpefeil i toppen
Recommended Posts