Åshøgda-raceway Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 står 63 på innsiden av mitt. en e 60 m 63 hus er ikke den lik en e50??eller er det jeg som er helt på bærtur nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 ihvertfall sa jens at turbon var rimelig tom under bremsinga ihælja,kunne vel ha fått ut 10 hester mer men j sa mj fornøyd,vil spare motoren hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Bytte av orginal-sprutet hadde vel gjort seg på bilen din Ronny ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.cossie Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 er jo bare størelsen på eksoshuset som skiller disse 3 turboene Stemmer nok ikke.. komp hus ser kanskje like stort ut fra utsiden. men det er diameter inn som er forskjell.... -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvers Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 står 63 på innsiden av mitt. en e 60 m 63 hus er ikke den lik en e50??eller er det jeg som er helt på bærtur nå? ser du ikke hva jeg skriver til deg gutt.. nei det er ikke en e 50 punktum finale, men så er det heller ikke noe vits å ha stort lufthus når du kun har 63 eksos hus da baktrykke ødlegger hele effekten,, for eks en e 60 lufthus på 48 eksos hus er bortkasta.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Bytte av orginal-sprutet hadde vel gjort seg på bilen din Ronny ? tror nok jeg greier mj m den effekten som er,nå går den helt værst.merket stor forskjell etter justeringa som ble gjort.ble bare helt rått å kjøre.takk til gutta som hjalp til.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Nei det er ikke kun eksos husene som er forkjell.. jeg som solgte deg turboen og har da solgt bøtter og spann av de tre forkjellige netics turboene og alle tre (2) modellene har forkjellige luft hus og eksos hus I bøtter å spann, ja... Hvor mye må en gi for en sånn E 50 da (eller 2)? tror nok jeg greier mj m den effekten som er,nå går den helt værst.merket stor forskjell etter justeringa som ble gjort.ble bare helt rått å kjøre.takk til gutta som hjalp til.. Må bare gratulere der, ja. Litt misunnelig på de talla der. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escossie Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 ulven hadde rs 500 turbo . mener det er det er en vanelig t4 bare ? Det var helt til den raste og ble byttet ut med en turbonetics T4 turbo... Som den kjørte siste tiden av sitt liv med før den ble avliva Bilen altså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 ulven hadde rs 500 turbo . mener det er det er en vanelig t4 bare ?ulven motorn hadde/har 82 hus.jeg har samme turboen på min. TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now