Guest Larsern Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Har du sammenligna dette med noe andre intercoolere ? Bare med pace sin gamle luftballong, husker ikke nøyaktige tall, men med lignende utetemp så fløy innsugstempen oppunder 30grader ganske raskt. De fleste 500 coolere ute på markedet idag er nok bedre enn den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Larsern Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 er det ikke bare å modde røra så passer den da ? el mener dy at bredden er for lang oxo ? Som jeg skrev så er den for bred ja. Trengs modding for og passe. Radiator må også flyttes ned noe, og cooleren må endel lenger frem enn hva festebrakettene tilsier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossi2wd Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 En kompis advarte meg mot en slik en ja... han mente d var like greit å ta på seg spanderbuksa å kjøpe en fra face for d arbeidet gadd han ikke å gjøre igjen.... www.frodeholte.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Larsern Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Jeg synes det var vel verdt arbeidet, men jeg betalte mindre og jobber på verksted med alt av verktøy og utstyr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie4ever Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 er det ikke bare å modde røra så passer den da ? el mener dy at bredden er for lang oxo ? Må nok jekke den opp da den er litt lang ja,men som sagt er det en veldig bra kjøler når den er på plass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ford-Babe Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 jekke opp hele bilen før den smeller på plass sitter helt uten bolter til innfesting av cooler, vekt spart :" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford_Sierra_Sedan Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Er denne her solgt eller? Og er det en bra cooler??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapphy Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Er det XSPOWER?? i så fall er det max jalla.. var med å monterte en på en sedan og INGENTING passet, den kom for langt ned, og rørene måtte kappes av, vinkles på ny å sveises fast igjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts