Guest rsdan Posted September 22, 2006 Posted September 22, 2006 sendte inn stempler og råder etter et kjøp og skulle skifte pinneforinger i råden... foringer fåes ikke kjøpt på ford, og motor-teknikk har enda ikke fått tak i uorginale... prøvde cosworth butikken og men de var ikke oppe i dag... Noen som veit om noe eller har byttet dette før? eller må jeg kjøpe nye råder og dra opp til trondheim for å finne han duste selger`n! (finns på forumet her!)
cosworth540 Posted September 22, 2006 Posted September 22, 2006 (edited) sendte inn stempler og råder etter et kjøp og skulle skifte pinneforinger i råden... foringer fåes ikke kjøpt på ford, og motor-teknikk har enda ikke fått tak i uorginale... prøvde cosworth butikken og men de var ikke oppe i dag... Noen som veit om noe eller har byttet dette før? eller må jeg kjøpe nye råder og dra opp til trondheim for å finne han duste selger`n! (finns på forumet her!) sylinderservice i Oslo har foringer.Finnes også for en billig penge på eBay england Edited September 22, 2006 by cosworth540
Guest rsdan Posted September 22, 2006 Posted September 22, 2006 sylinderservice i Oslo har foringer.Finnes også for en billig penge på eBay englandEr dette helt sikkert? motorteknikk ligger 500 meter unna syl service men.. hehe. okay, ja det skulle komme en kar på mandag som mulig ordna noe. jeg håper d værtfall.
Recommended Posts