Ruudsengen Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 (edited) Actuator brakett til 2wd turbo ønskes kjøpt. Edited September 21, 2006 by VazRacing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted September 22, 2006 Author Share Posted September 22, 2006 Ingen som har?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Er ikke den fin å lage da?...kan få målene fra meg... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted September 23, 2006 Author Share Posted September 23, 2006 Jo den er vel forsåvidt fin å lage den.Legg gjerne ut mål. Takk,takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Ja...for det er vel denne du mener? Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Er jo to bretter på braketten....men det gadd jeg ikke måle...for så lenge det store hullet gaper mot wastgatestaget...er det bra nok vil jeg tro...men det er nok best å bruke en plate tykk nok , så den ikke fjærer pga trykket....kommer igjen ann på hvor mye trykk du kjører på...har du orginalt vil jeg tro det holder med en 2mm plate å jobbe ut fra....men ikke sitèr meg på det!... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Ja...også anntar jeg at denne braketten er lik på 4x4 turboen som den på 2wd...mulig jeg tar feil... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted September 24, 2006 Author Share Posted September 24, 2006 Takk,takk.Var den braketten jeg mente ja. Skal ha den på en turbonetics turbo. Laget meg en tidligere,men den blei ikke stiv nok.Kjører på 1,5-1,7. Derfor jeg tenkte å kjøpe en ferdig en.Får vel bare sette igang å smi jeg nå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts