Guest sierraman Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Motoren (2l DOCH) fusker når det er fuktig ute. Så eg vil bytte tennpluggledningene. Er Biltemas pluggledninger å annbefale? takker for gode svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elling Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Biltema sine pluggledninger er visst ikke så gode i fuktig vær har jeg hørt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensrud Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 (edited) Kjøp likegjerne på BIlextra, de skal vel være tålig bra. Eller bli klubbmedlem her og bruke Hellanor som vi har rabatt hos.. Edited September 19, 2006 by Jensrud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierraman Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 ok, prøver bilexstra da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Vær så snill å ikke kjøp plugger biltema eller bilextra, gjør deg selv og motorn din en tjeneste å kjøp på ford . Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Troya Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Kjører med biltema plugg kabler jeg.. funker som bare **** det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Kjører med biltema plugg kabler jeg.. funker som bare **** det.hehe så litt feil her trodde det var plugger det var snakk om kablene kan man kjøpe på biltema funker fett som snus det har det selv Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Troya Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 (edited) biltema plugger ville ikke jeg kjøpt heller Edited September 19, 2006 by Troya Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zr50sl Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 kjøp orginale du Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierraman Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 hvor mye koster orginale ford ledninger da? Biltema funker visst fint i tørt vær. men i regnvær? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 hvor mye koster orginale ford ledninger da? Biltema funker visst fint i tørt vær. men i regnvær?Biltemaledninger funker uansett vær og årstid Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierraman Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 ok, prøver biltema til å begynne med. er ikkje det store tapet om eg må bytte til fordledninger da Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordSnick Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 du skal iallefall ikke dra kabla av så mange ganger før klemma sitter igjen på pluggen med kabla fra biltema, been there done that x antall ganger 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts