Guest Sam.Ka Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 Jada, sitter med en 91mod DOHC sedan som er noe uvilligDen går dårlig på tomgang, jager litt opp for derreter å kutte ned til omtrent stop, men den kromler seg opp igjen.Den er mer eller mindre fin ved gass pådrag og høyere turtall, men da jeg kjører på noe lavere turtall lugger den fra tid til annen. Den trekker ikke no falsk luft, da jeg fikk bada den i startgass uten no invirkning, hadde også av tomgangsregulatoren og fikk rengjordt den uten at det hjalp no. Noen som har vært borti no lignende før?
Jensrud Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 Jeg har vært borti lignende. Da var en jording på høyre side av blokka detti av.
Guest Sam.Ka Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 Husker du hva slags jording den var til? Takk for svar! går ut og tar meg en titt
Guest Sam.Ka Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Fant ikke no feil jording. Noen andre inspill?
Guest 2.8v6 Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 føleren på spjeldhuset er en mulighet, jeg har ihvertfall vært borti det engang..
Guest xr4is Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Det Jensrud mente var jordinga som går fra blokka til godts i batterikassen var detti av.
Guest Sam.Ka Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Aha, mange takk, skal skjekke opp dette. Er det noen mål jeg får gjordt på føleren?
Guest Sam.Ka Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 /Shameless bump! Jordinga var fin den, fan assa! Noen fler som har noen kloke ord? har strengt talk ikke fått skjekka TPS'en enda, tenkte jeg skulle prøve å gjørde det imorgen. fortsatt noe usikker på hva jeg skal se etter på denne.. o_O på forhånd takk!
Guest Sam.Ka Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 fikk vaska den med LO rens, og "testa" den, slo inn og greier. om den slår inn riktig er jeg ikke sikker på Takk though
Guest fåården Posted September 21, 2006 Posted September 21, 2006 trenger ikke bli bra selv om den blir rengjort...
Guest Sam.Ka Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 Skal prøve å bytte bensin filter, da dette var jeeevlig rustent og generelt jevlig og se på, sikkert aldri bytta. Får vi se ann hva som skjer
MrFord Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 prøv å napp ut kontakten til blandigs sensorern som sitter på innsuget... (på OHC så sitter den her... merktet rødt på bildet) Så kan du prøve å sjekke tenning.. Bensin filter kan du sikkert bytte uansett. Det koster vel en drøy 100 kr... Og har sikkertikke blitt bytta på et par år “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
morty999 Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 tomgangregulatoren er nevnt oppi her da... tps'en skal ikke gjøre att den blir ræva på tomgang... tenninga er ikke justerbar på dohc
Guest Sam.Ka Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 ja hva morty sa :> bilen tar kvelden om jeg napper ut kontakta til regulatoren, men har en stærk følelse på bensin filteret
Recommended Posts