Jump to content

Bytte skjerm på Sierra Sedan


chrizz_g

Recommended Posts

er en del arbeid med og bytte disse skjærmene på ford, da de er sveist og ikke skrud, noe de burde være..

 

så ja, er en del arbeid med det, først må sveis punktene borres opp, så må den nye skjærmen punkt sveises på igjen, vill fort ta den 1-2kvelder med arbeid for og få den bytta..

Link to comment
Share on other sites

det er ikke så vanskelig å bytte en skjerm. jeg bytta på scorpioen, det tok 2 timer. bare å borre opp og sveis på igjen

 

det er letter på scorpio da du ikke trenger å ta av døra eller no slikt,

08 mondeo titanium X

91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/

76 volvo 242 turbo prosjekt

94 pajero GLS 33" dekk <---selges

Link to comment
Share on other sites

puss ned og sparkle....hvis det ikke er snakk om noe stor bulk da....

Regner med at du kan litt om retting av karosseri...siden du sier den ikke kan rettes....eller?

Peder

 

Jeg vil ikke si jeg kan veldig mye, men har fått med meg en del. :)

Høyreskjermen kan sparkles, hvordan er forskjellen? Tenker i henhold til tid, og resultat. Sparkel går fortere, men blir det like bra? Regner med den blir sparkla :P

 

Ang. venstre side.

Det som skjedde, var at han kjørte på noe, er ikke sikker på hva, men det var akkurat i blinklys-høyde.

Skjermen fikk en trykk akkurat i det området. Det synes egentlig ikke, bortsett fra at lampene ikke går inn uten litt makt, også er den "lista" som går under blinklyset bøyd innover.

 

det er ikke så vanskelig å bytte en skjerm. jeg bytta på scorpioen, det tok 2 timer. bare å borre opp og sveis på igjen

 

det er letter på scorpio da du ikke trenger å ta av døra eller no slikt,

 

Jeg jobber på et bilveksted med biloppretting, så regner med det blir gjort der.

Skal forhøre meg med opprettern, kansje jeg bytter begge. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...