Sierra IS-RS Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Skal bytte toppakning nå på sierraen og vil ha en GrA type toppakning, hvor får jeg denne til en rimelig penge, får man den ikke rimeligere enn 1300 kr, som jenspeed tar ? Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Skal ikke si sikkert om det var det han tok, men er rimelig sikker på det Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Skal bytte toppakning nå på sierraen og vil ha en GrA type toppakning, hvor får jeg denne til en rimelig penge, får man den ikke rimeligere enn 1300 kr, som jenspeed tar ? holde lenge med en org pakning men kan få kjøpt org topppakning til cosworth av meg gruppe a har du egentlig ikke bruk for hvis du ikke har tenkt å smelte motor HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 kjøp blåpakning fra kollevold.. holder i massevis for is motor uten turbo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra IS-RS Posted September 18, 2006 Author Share Posted September 18, 2006 kjøp blåpakning fra kollevold.. holder i massevis for is motor uten turbo... Koster denne? selger dem strekkbolter og? Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06 Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 jeg har en liggenes her trur jeg.. får den for 400.. kjøp bolter ifra wurth.. har også noen her du kan få kjøpe... kan få pakning og bolter for 600? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grændis Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 men vilken pakning anbefaler dere for ohc turbo?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 org cossie el gr.a... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts