Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

lager grenrør til ist etter mål og ønsker. kan for eksempel leveres med turboflensen mot dempertårn eller rett opp.. blir brukt bend for optimal flow og rask spool up

 

Tig sveisa med bakgass for best resultat

 

pris 2000 for svart stål og 3500 for rustfritt

 

produksjonstid ca 2 veker

 

her er eit eksempelbilde (obs! ikkje bearbeidd etter sveising) kommer fleire bilder

Edited by kikk0
Posted (edited)
TIG er vel helst for hvitt stål?

 

Ser bra ut det her B)

 

Takk for det :)

 

TIG er for alt som kan sveises ;)

 

 

og utgangene fra sylinder mot turbo er like lange?

 

på denne er 1 og 4 lenger enn 2 og 3.

 

har ein på gang med flensen rett ut og der er det ikkje mykje som skiller på lengdene

Edited by kikk0
Posted

er vel fordel med to korte og to lange om man ønsker effekt litt før 5000rpm.. men toppeffekt får man vel med like lange

Posted

mitt grenrør jo ;D

-04 Dodge Ram 3500 CUMMINS trekkvogn :)

-85 Sierra 2,0 lat cosworth drift-spec

-80 Escort mk2 2 liter

-88 Corolla AE86 drift-spec

-65 Chevy Chevelle v8

-77 Chevy Caprice v8

Posted
er jo en fordel at de er like lange? er det ikke?

 

finnes mange meninger om dette. tror i tilfelle ikkje man merker dette på en ist motor med såpass moderat effekt. skal man ha enormt med hester, opp mot 1000hk for eksempel så begynner dette å spille inn.

 

 

mitt grenrør jo ;D

 

stemmer dette ;)

  • 3 weeks later...
Posted

Jeg fikk nettopp mitt grenrør, så veldig bra ut :)

 

bare å bestille ;)

'63 Ford Cortina 1200 2dr

'89 Ford Sierra 3dr ohc-turbo

'86 Ford Sierra RS Cosworth

'00 Dodge Ram 2500 5,9TD

Posted
Jeg fikk nettopp mitt grenrør, så veldig bra ut :)

 

bare å bestille ;)

 

Enda en fornøyd kunde :)

 

bilde av grenrøret til is drifter

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...