Jump to content

Recommended Posts

Posted
hvis det er den nederste splittern så kan du finne den på ebay til en billig penge

Tipper det er nederste delen av vingen på bakluka...

Finn den splitteren til en billig penge til med da! Jeg har enda ikke sett de til noe fornuftig pris noe sted...

Posted
Tipper det er nederste delen av vingen på bakluka...

Finn den splitteren til en billig penge til med da! Jeg har enda ikke sett de til noe fornuftig pris noe sted...

det skal jeg gjøre, har sett den mange ganger.. :P gjør det i kveld hvis jeg har tid eller i morra ;)

Posted
det skal jeg gjøre, har sett den mange ganger.. :P gjør det i kveld hvis jeg har tid eller i morra ;)

Ja legg gjerne inn link her da hvis du finner en billig en :)

Bige: Veit du hvor mye den koster ny?

Posted (edited)
Ja legg gjerne inn link her da hvis du finner en billig en :)

Bige: Veit du hvor mye den koster ny?

Undre "skiva " den du skrur under fremre "spoiler "- 1600 kr om du finner den - fant min i drammen .

Spoileren ca3tkr med frakt - finnes ikke mere fra ford .

Hockey sticks finnes fra ford 1600 stk.

alt finnes i "carbon" -glassfiber stk pris rundt 141£ +frakt

Edited by bige
Posted (edited)

kontaktet ford i danmark - nedre vinge bak -fabrikkny(siste i europa) koster med frakt 5300 nkr

så jeg bestilte den til meg - gir du 5301 +frakt til deg kan du få kjøpt den .... :wub: :wub:

Edited by bige
Posted
kontaktet ford i danmark - nedre vinge bak -fabrikkny(siste i europa) koster med frakt 5300 nkr

så jeg bestilte den til meg - gir du 5301 +frakt til deg kan du få kjøpt den .... :wub: :wub:

Skal tenkte på det hvis jeg ikke får tak i noe brukt ;) Er jo orginalt da,mens synes det blei noe dyrt.

Ellers takk :)

• 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...