Guest 2qute Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 hvem var det som hadde den sprekeste bilen da? Var egentlig puma´n min som hadde mest hk da! Men pusen blei jo helt villdyr på rulla, bare spant!! Så da blei det vanskelig å få målt gitt.... Men den som blei målt til mest var den hvite Jensspeed sedan cossien med 472hk!!!
WingDude Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 Men den som blei målt til mest var den hvite Jensspeed sedan cossien med 472hk!!! 427hk var det vel.....
Count Posted July 6, 2004 Posted July 6, 2004 Menneh.... Når blir dette her da? Ingen som kan svare på det? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest Kath Posted July 27, 2004 Posted July 27, 2004 hvem var det som hadde den sprekeste bilen da? Var egentlig puma´n min som hadde mest hk da! Men pusen blei jo helt villdyr på rulla, bare spant!! Så da blei det vanskelig å få målt gitt.... Men den som blei målt til mest var den hvite Jensspeed sedan cossien med 472hk!!! Hei! Jeg bare lurer på om du vet hvos bildet av Jensspeeden ligger hen? Det skal være et her?
Recommended Posts