Guest Kristian Posted June 21, 2004 Posted June 21, 2004 71MK1 said: madsen said: Vi savna go lyden vet du ,er sinnsykt grom lyd med 2 doble!!! stå på...Skal bremse den neste gang.Da regner jeg med at den er litt sprekere enn nå.Verre kam og større ventiler er under vurdering. Ingen grunn til å vurdere...hehe Bare å handle!! Eneste probleme er vel kanskje penger `? som de fleste av oss dødelige sliter med!!
RHeskja Posted June 21, 2004 Posted June 21, 2004 Hadde ikke jort noe med en bremsing til. Har ikke lappen så fekk aldri tatt turen. Men stiller opp på alle treff når lappen er i boks... bare 8uker igjen nå.....
Guest Butt-Head Posted June 22, 2004 Posted June 22, 2004 HKSPEED said: Og Takk til Butt-Head for Xtrem fotografering he he. var tungt å henge ut i fra vinduet i den farta. mye fluer å driit som traff å.
Guest madsen Posted June 22, 2004 Posted June 22, 2004 Penger penger penger alltid mas om penger ....Var bedre i gamle dager da man hadde en ku og lå under et tre i skyggen å så på skyene....Det var tider det
HKSPEED Posted June 22, 2004 Posted June 22, 2004 Butt-Head said: HKSPEED said: Og Takk til Butt-Head for Xtrem fotografering he he. var tungt å henge ut i fra vinduet i den farta. mye fluer å driit som traff å. Legg ut noen bilder av dama du kåla med. Jeg fikk filma dere!!!!! --COSWORTH MOTORSPORT--
Guest Butt-Head Posted June 22, 2004 Posted June 22, 2004 HKSPEED said: Legg ut noen bilder av dama du kåla med. Jeg fikk filma dere!!!!! hmm, nei!! få se på den kasseten din ikke noe film og bilder av meg på hytte tur.. fort gjort
Guest 2qute Posted June 25, 2004 Posted June 25, 2004 vinga said: hei! Jeg er ny her, men jeg var på treffet i holmestrand! Der var det mye tøffe biler!! Gleder meg til å være med på flere treff!! Noen som vet hvem hun jenta med den sorte Ford Pumaen var?? Stakkars henne.. Så lite hester...Halla! Ser det har vært litt mobbing her mens jeg var vekk!!?! He he...Stakkars meg ja...blei ikke akkurat hoppende gla`! Men nå har jeg et veldig godt utgangspunkt for å gjøre noe mer!! Og jeg var jo med for moro skyld! Var jo klar over at jeg endte opp med minst!! He he..Men jeg var jo eneste tjeien! Så neste gang....tja.. ca 1050 hk tenker jeg!! Men altså....kremt...Ikke alle som SPANT på rulla da!! Måtte jo tjore fast villdyret!! Ikke nevn at Madsen netsen hoppa av rulla nå..pliis.. La meg få den lille gleden!
Guest Boondocks Posted June 27, 2004 Posted June 27, 2004 Se der ja.. da var jeg endelig i gang på forumet.. ting tar tid.. Du kan få kjøpe turboen min veitu 2qute .. jeg MÅ jo bytte den ut nå som jeg bremsa "litt" lite .. Får nok bytte den ut sammen med cooleren og litt.. så får vi sette opp en ny tur til botne sånn i august en gang.. Da kan vi jo kjøre selv også Kristian hilsen Truls
Guest Kristian Posted June 27, 2004 Posted June 27, 2004 Ja, ikke sant truls!!! hehe..det blir saker!! får se om jeg kan få sprita opp kjerra litt til da jeg å, hadde vært greit med en A-pakning, bolter, eksos og en chip!! hehe...men må bli kvitt den ***** RS Turboen først!!! men ikke en skjel som er interisert i den!! huff
Guest Compom Posted June 27, 2004 Posted June 27, 2004 Halla Trulsern!Bra du endelig har kommet dge inn her... Håper den lappen din snart er i boks igjen, for da tar vi turen opp lågendalen vi, for å titte litt på beistet ditt!
Guest Boondocks Posted June 27, 2004 Posted June 27, 2004 halla royern! Den lappen min er snart i boks veitu.. Sammen med ny turbo, bleed og intercooler.. da blir det nok fart på dråget au skal du se .. Skal ringe deg jeg.. så tar vi en tur..
Guest 2qute Posted June 27, 2004 Posted June 27, 2004 He he...Skal nok ikke ha noen vifte på puma`n nei!! Pusen fortjener bedre enn det... Kremt...Tok jo ikke akkurat av for de med vifter på på rulla heller da...
Guest Compom Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 Boondocks said: halla royern! Den lappen min er snart i boks veitu.. Sammen med ny turbo, bleed og intercooler.. da blir det nok fart på dråget au skal du se .. Skal ringe deg jeg.. så tar vi en tur.. Det er veldig mottatt...
Guest Boondocks Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 FOCUS said: øy ikke glem meg asså......... øy.. jeg skal huske deg også.. hehe... Jada jada 2qute.. mobbing på gang!? vifta mi er jo ikke helt som den skal da.. Focus fikk vel se det på e18 etter bremsinga.. hehe.. blå røyk.. deilig.. Så nå er det ny vifte som står øverst på kjøpe lista!
Guest madsen Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 Gleder meg helt hemningsløst til neste gang vi skal på rulla!!! blir gøy å prøve den nye propellen min på innsuget
Sedan Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 Boondocks said: ja, du mener di suger i stede? jaja, hver sin lyst..... Mitt prosjekt
Count Posted July 1, 2004 Posted July 1, 2004 Kristian said: Det vil komme en reportasje fra hele helga så fort jeg får bearbeidet litt av opplegge Må lage istand til bilsort også!... har bilder, film og info på alle som bremsa, så vi skal få til noe.. Å til dere som har lyst til å bli med neste gang, det blir muligens et på seinsommeren også...øyvind på Botne Bil, ville nemlig prøve en tur til...får dette synes han var gøy!! å da blir det en enda lengre dag, så da vil vi trenge flere biler!!! ble bremsa 10 biler i dag.... Å var glad sjefen selv kom på botne, hvis ikke ville vi gått glipp av en ford F-350 på rulla!!! å det var **** meg heftige saker... Så hvis noen av dere filma den, så si fra til meg på PM!!! KJEMPEBRA!! Da er jeg med! 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest madsen Posted July 2, 2004 Posted July 2, 2004 Boondocks said: ja, du mener di suger i stede? bedre å bli sugd enn blåst vel?? eller foretrekker du andre veien kanskje??
Guest Boondocks Posted July 2, 2004 Posted July 2, 2004 Ikke å bli.. men og utføre.. Ekte menn suger vel ikke? De er vel kanskje av sorten som liker andre veien ja.. Men når vi snakker om og bli .. så gårn for sugd ja..
ford-racing Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 hvem var det som hadde den sprekeste bilen da? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Count Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 Når kommer evt denne dagen på rulla i høst da..? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Recommended Posts