mr.cossie Posted September 13, 2006 Posted September 13, 2006 har sett noen varianter hvor disse utstikkerne er bygd opp med sveis...men går vel å sveise plater mellom utstikkerne? uten at jeg husker helt hvordan det ser ut... fint om du legger ut bilder... sitter å lurer litt selv også.. F .lundquist i sverige. en grå esc cosw har gjort dette..kjører med 700 hk+. mulig det går og finne noen bilder av bilen hans ett sted. -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
TY RACING Posted September 13, 2006 Posted September 13, 2006 kan noen poste et bilde av dette så jeg skjønner hva det dreier seg om,hører ut som om det kan være noe jeg trenger også..
Guest Magnus Posted September 13, 2006 Posted September 13, 2006 Skal legge ut noen bilder senere i kveld, må legge pjokken før jeg kan gå i fra.
Guest Magnus Posted September 13, 2006 Posted September 13, 2006 Her er det noen bilder. Mellom de 2 bakerste festene kan man ikke svise mye, der er kommer pinjongen. Ang mere volum i bunnpanna har jeg kun sett det på andre siden. og da bygger de ut hele veien mot speedometer uttaket.
TY RACING Posted September 15, 2006 Posted September 15, 2006 Her er det noen bilder. Mellom de 2 bakerste festene kan man ikke svise mye, der er kommer pinjongen. Ang mere volum i bunnpanna har jeg kun sett det på andre siden. og da bygger de ut hele veien mot speedometer uttaket.okey, takk, sveiser man bare festene fast i hverandre da eller?
mr.cossie Posted September 15, 2006 Posted September 15, 2006 sett dit diffen.. da ser du hvor du kan sveise og ikke... -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
TY RACING Posted September 15, 2006 Posted September 15, 2006 sett dit diffen.. da ser du hvor du kan sveise og ikke...den står på,tenkte noen hadde erfaring med hva som funker best
Recommended Posts