Jump to content

Sierra Cosworth selges

fordcosworth

Recommended Posts

Min påkostede crystal blue 88mod Sierra Cosworth sedan 2wd vurderes solgt, bilen er "orginal".

Turbonetics e46 420hk, Pace RS500 cooler, bailey dump, svarte dyser, piper justerbare kamdrev, 3" eksos, sinter clutch lamell, ford motorsport kabler

Motor nyoverhalt 150mil siden; borret blokk (91,2mm) (200 blokk), planslipt blokk+topp, nye lager, stempler(woessner), ventilstyringer, grp A pakning, portet, etc gjort ved verksted. Girkasse overhalt for et år siden.

Samco luft+vann slanger, tårnstag foran og bak, powerflexforinger all over, Avo coliovers, 17" hvite OZ, 5" ford racing turteller, ford racing oljetrykk/turbotrykk/oljetemp, lambdamåler, bailey kjølevannstank og oil breather, setrab 25 raders oljekjøler, Gr A bensinpumpe, sparco stol på førerside(har orginal stol i god stand), cd spiller og forsterker. Bilen er i god teknisk stand.

Greenstuff med slisset skiver foran, EBC slisset og borret bak med ferodo klosser.

Er sikkert en del til jeg burde skrevet men er ikke lett å få med alt, skal være gjort det meste for å klare 350 ærlige hk på rulle. (Bremset 300hk og 455nm v/1,5bar før overhaling og porting)

Chassis: Rust i venstre hjulbue, følger med nytt 4wd panser uten riller.

Har i tillegg 2 differ liggende som jeg fikk med, en med esab sperre og en med slitt sperre med gode drev.

Et sett med stikkakslinger i god stand, 4 orginal felger.

Alt er kjøpt til bilen iløpet av de siste 2-3 sesongene, da bilen var helt orginal da jeg kjøpte den. Bilen har rullet 12-150000 iløpet av de siste 3sesongene. Har kvitteringer på alt som er kjøpt. Kan leveres EU godkjent okt 06 ved ønske, bilder blir lagt inn i kveld eller morgen.

Seriøse bud vurderes, annonseselgere og pratemakere trenger ikke ringe.

Send meg gjerne en PM

Edited by fordcosworth

Sierra Cosworth 1988mod(solgt)

Åssen er det du girer da mann?!! :D ...Synes jeg så det var foretatt en overhaling på girkassa for ikke så lenge siden??

Hvor mye skal du ha for bilen....ikke sikkert jeg har penger....men kanskje...har jo lyst...men nå er det vel littegrann gunstigere pris..i og med du har rast kassa... :blush:

Og dessuten føler jeg med deg anngående grunn til å selge....gjorde det samme selv... :(

Peder

Girer ikke spesielt hardt, men er trolig et lager som er gått kommer en rumlelyd fra kassa, men skraper ikke i gira.

Ang pris vil jeg bruke orginal bil utgangspkt med tilsvarende specs og trekke av noen 1000 overhaling av kassa samt trekke av en del ekstra, da bilen ikke er strøken, tenker da på hjulbue, bakluke (må byttes), samt fanger foran som trenger et strøk lakk, innvendig er interiøret helt grei stand. Et bud er alltids et greit utgangspkt.

Gidder ikke selge til spottpris, da jeg har plass å stå i vinter, samt at overhaling av kassa ikke koster mer enn 1000 i jobb + deler.

Håper de fleste har bredbånd, da bildene ble litt store (ser da også alle kosmetiske feil)

Edited by fordcosworth

Sierra Cosworth 1988mod(solgt)

Vet jeg er pratmaker nå....men jeg lar det stå til....4wd panser uten riller....er ikke det et vanlig panser, med riller "on the side"? :P

Da begynner jeg på 50 000.....for å VIRKELIG lage liv i leiren her.... <_<

Peder

Edited by Peder`n

Du har nok rett i det.....men hvis jeg kjøper noe heidundranes motor og Quaife driverk m.m. og stapper det inn i en rusten gammel sierra holk...hvor mye er den verdt? :blush:

Tipper du får solgt den for rundt 100 000 når du har tatt deg av rusta.....og det fins mange som lar seg blende av motor og effekt som ikke ser rusta....dem som bare skal ha den for å kjøre fort med....og ikke ser verdien i å ha en fin bil....ikke bare at den er trimmet....

Lykke til du også....si fra når du er ferdig med oppussinga...da kommer jeg igjen.... :rolleyes:

Peder

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...