Pogona Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 (edited) har eit par luftfilter til overs, eit green cotton twister filter og eit gult "sopp" filter som eg ikkje veit merke på.selges for 200 kr stk + frakt pm eller mail: rsturbo87@hotmail.com André Edited September 12, 2006 by Pogona speed freak - going nowhere, real fast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aleksakn Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 nye eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pogona Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 nye eller? ikkje nye nei, fint brukte legger ved bilde då eg glømte da i første post. speed freak - going nowhere, real fast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pogona Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 fant og to målere fra Auto gauge som selges billig, ein turteller og ein turbotrykksmåler, 150 kr stk eller 250 for begge to. speed freak - going nowhere, real fast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierraxr4x4 Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 men lyst på green filter og detta lille ventiasjonsfilteret, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pogona Posted September 10, 2006 Author Share Posted September 10, 2006 men lyst på green filter og detta lille ventiasjonsfilteret, tenker du på twisterfilteret? det green filteret uten skjold er litt shabby så da har eg ikkje lyst å selga. speed freak - going nowhere, real fast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierraxr4x4 Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 var twistern ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aleksakn Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 send meg det gule da? nr mitt er 98477216 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 (edited) på turbo trykk måleren er det med koblingskjema og sånn? og blått lys? Edited September 12, 2006 by tuszi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pogona Posted September 12, 2006 Author Share Posted September 12, 2006 send meg det gule da? nr mitt er 98477216 heisann, twistern er solgt til ein kompis som trengte eit fort men det gule er fortsatt til salgs, send meg pm med adresse og om du skal ha kontonr eller eg skal sende i oppkrav. speed freak - going nowhere, real fast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pogona Posted September 12, 2006 Author Share Posted September 12, 2006 på turbo trykk måleren er det med koblingskjema og sånn? og blått lys? grønnaktig lys i den og koblingskjema er relativt enkelt, slange til innsug og svart og rød ledning til jord og + ved tenning på, f.eks lys i speedometer, 12v remote på stereo (min favoritt) osv. kan sikkert leita fram esko og papiret som fulgte med til den speed freak - going nowhere, real fast Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 (edited) ok i'll take it then. vill hatt blått lys men samma det hehe. 150 med frakt? koster 25 i frakt el no så da får du 125 som du beholder også blir det 25 i frakt Edited September 12, 2006 by tuszi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pogona Posted September 12, 2006 Author Share Posted September 12, 2006 ok i'll take it then. vill hatt blått lys men samma det hehe. 150 med frakt? koster 25 i frakt el no så da får du 125 som du beholder også blir det 25 i frakt den er grei finnes sikkert pærehetta til den du kan bruka send pm med adressa di speed freak - going nowhere, real fast Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 pm sendt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R A Racing Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Er green cotton twister filter solgt??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pogona Posted September 14, 2006 Author Share Posted September 14, 2006 det er solgt ja speed freak - going nowhere, real fast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts