GulenPower Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Heisann! Ein kamerat av meg klarte å ødelegge mellomakslingen på Sierraen hans. Bilen er ein 4-dørs 1990 modell Ford Sierra 2.0 DOHC 4x4. Han ringte til Ford, men han fant ikkje den delen i systemet sitt og sa at mellomakslingen måtte skaffast frå Tyskland til den nette sum av 8000 kroner. Det er jo litt mykje når mellomakslingen kostar nesten det same som bilen. Men ein ny mellomaksling kostar vel så mykje uansett. Er det nokre andre bilar mellomakslingen passar over frå? Og er det nokon som har Autodata/******** som kunne ha funne delenummeret til den akslingen slik at eg kan gje det til dei på Ford.
Guest Erik Braseth Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Mellomaksel bak - FORD - SIERRA 87-93 - 4X4 2,0I DOCH - Årsmod. 90 - Kvalitet: B- DeleNr: 160721- Karosseri: 5D ST.VOGN- ChassisNr: WFONXXGBBNLL10543- Farge: BLÅ- Motor: 4 CYL INSP- MotorStorrelse: 2,0I DOCH- GearKasse: 5 TR MANTrøndelag Bildeler - Telefon: 73 97 36 00 - Faks: 73 97 36 10 http://www.bruktbildeler.com/ http://www.nbfbildeler.no/ Finnes sikkert noe i nærheten av bergen også.
Bjørn_H Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Hvem av mellomakslingene er dette? Den som går til diffen foran? 88 Sierra Cosworth 2wd
GulenPower Posted September 7, 2006 Author Posted September 7, 2006 nei, det er den som går frå girkassa og bak til diffen.
cosworth540 Posted September 7, 2006 Posted September 7, 2006 Heisann! Ein kamerat av meg klarte å ødelegge mellomakslingen på Sierraen hans. Bilen er ein 4-dørs 1990 modell Ford Sierra 2.0 DOHC 4x4. Han ringte til Ford, men han fant ikkje den delen i systemet sitt og sa at mellomakslingen måtte skaffast frå Tyskland til den nette sum av 8000 kroner. Det er jo litt mykje når mellomakslingen kostar nesten det same som bilen. Men ein ny mellomaksling kostar vel så mykje uansett. Er det nokre andre bilar mellomakslingen passar over frå? Og er det nokon som har Autodata/******** som kunne ha funne delenummeret til den akslingen slik at eg kan gje det til dei på Ford. Mulig det passer fra 4x4 Cosworth.det er jo i prinsipp samme kassa.mulig vanlig 2wd dohc passer også.
Recommended Posts