Guest Haukis Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Æsj! De hadde ikke koden! noen tips til åssen jeg kommer meg inn i bilen uten om å gjøre skade? skal bytte låsene så gjør ikke noe om de går føyka! Er sentral lås Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cosworth_91 Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Æsj! De hadde ikke koden! noen tips til åssen jeg kommer meg inn i bilen uten om å gjøre skade? skal bytte låsene så gjør ikke noe om de går føyka! Er sentral lås Hammer og flatt skrujern? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Hammer og flatt skrujern? Blir bulk rundt dørlåsen da.. Var det på 2 av Cosworthene jeg var å så på.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensrud Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Ta bagasjeroms låsen. Bank inn et skrujern og vri, da vrir du løs låseplata inni der så kan du vrikke restene ut. Har gjort det selv, og jeg har ingen bulker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts