Jump to content

Vurderer å selge div. styling o.l

burnout

Recommended Posts

Sierraen min skal nå på skroten/være med i en v-ting.com film (går ut på det samme). Derfor legger jeg ut diverse greier jeg har liggende for salg. Alt passer sierra mk1, mye passer sikkert også mk2. Kameraet mitt takket for seg i forrige uke, så har desverre ingen bilder akkurat nå. Er ikke helt sikker på hva alt ligger i pris, så gi bud.

- RS-styling, dvs. sideskjørt, leppe til frontfanger og gummispoiler. Hvitt og i god stand.

- 13 toms RS-felger med greie nok dekk.

- Cosworth-grill. Hvit.

- XR4i seter (ryggen på baksetet ikke passer rett over fra xr4i til coupe, kan forklare hvordan det skal gjøres, evt. slenge med plastdekslene som må modifiseres)

- senkefjærer, ubrukte i eske med TUV.

- Is motor uten dynamo og innsug, kan muligens skaffe dynamoen. Litt portet, forrige eier snakket om ca. 120 - 130 hk uten at dette kan bekreftes.

- Dobble dellorto 40 gassere med vaiere, slanger, ekstra dyser og innsug. Er satt opp og justert for overnevnte motor. Nyoverhalte.

Edited by burnout

10 VW Golf GTD (solgt)

09 VW Passat

88 Mazda RX-7 FC3S

85 Ford Sierra 3 dørs 2L (solgt)

86 Ford Sierra 2L (kondemnert og sprengt)

83 Opel Ascona (Brant opp)

83 Ford Transit (solgt)

• 3 weeks later...
pris på frontleppa? er det til is eller til vanlig l?

Fikk beskjed om at RS stylinga var solgt...

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

• 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...