Kverna Posted September 2, 2006 Posted September 2, 2006 (edited) Hei.En kamerat og jeg selger ett 3dørs sierra karosseri for vrakpanten.Det er litt rust i hjulbuer, ellers "lite rust som jeg har sett" sier kompisen min.(bilen står hos han) Vi skal pelle ut alle delene nå, og kaste karosseriet men hvis noen har lyst på er det bare å komme å hente.Halve bilen er rullemalt blått. Pruting er ikke aktuellt da vi får 1500kr på skroten, dette er kun ett tilbud for de som vil ha ett karosseri mtp. oppbygging av cossie eller annet leketøy Bilen blei strippa så er ikke mer igjen Edited September 9, 2006 by Kverna Min fotoblogg
Kverna Posted September 2, 2006 Author Posted September 2, 2006 har du et bilde av karroseriet? Skilt nr? Farge??? Skriver det ned og fikser det innen rimlig tid Min fotoblogg
Guest Hovden Racing Posted September 3, 2006 Posted September 3, 2006 Er det AJ reg og bra for rust SKAL jeg ha det.
Kverna Posted September 3, 2006 Author Posted September 3, 2006 reg.nummeret er Ke 99866. Muligens jeg skaffer bilde etterpå, skal kanskje ned å strippe bilen idag Min fotoblogg
GulenPower Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Er bilen slepbar eller må den hentast på tilhengar?
Asil Racing Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 (edited) åssen er det med rust under ? med tanke på rundt stolfester å sånn ? Edited September 6, 2006 by asil_1986
Kverna Posted September 6, 2006 Author Posted September 6, 2006 Bilen må hentes på henger da en var og henta bakstillingen her om dagen og vi mest sannsynlig skal ha noe av forstillingen ++ selv.Skal skjekke for rust når vi begynner å plukke, er sjuk nå så all tiden går med til å bli frisk, desverre Min fotoblogg
Guest boy-1987 Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 hey heyhar du karosseriet enda?? i så fall kan du legge ut bilde???
Recommended Posts