Samatron Posted September 2, 2006 Posted September 2, 2006 som topic sier: ønsker jeg å kjøpe utslitt og ødelagt recaro interiør til sierra cosworth sedan. helst ganske komplett. men trenger ikke dash.
Guest aleksakn Posted September 2, 2006 Posted September 2, 2006 som topic sier: ønsker jeg å kjøpe utslitt og ødelagt recaro interiør til sierra cosworth sedan. helst ganske komplett. men trenger ikke dash. har to vingebil stoler til salgs..
Guest Kokken Posted September 2, 2006 Posted September 2, 2006 har to vingebil stoler til salgs.. Skader? Hvor bor du?
Guest aleksakn Posted September 2, 2006 Posted September 2, 2006 Skader? Hvor bor du?er litt små merker, men er helt ok begge to.. festet på den ene er ikke helt 100 da men.. Bor i Horten.
cosworth540 Posted September 2, 2006 Posted September 2, 2006 som topic sier: ønsker jeg å kjøpe utslitt og ødelagt recaro interiør til sierra cosworth sedan. helst ganske komplett. men trenger ikke dash.har komplett Interiør til 91 Cosworth sedan,stoff,litt stygg på førerstolen og dørtrekka har slept taket noen steder. Stig,Gjøvik 90824974
Samatron Posted September 4, 2006 Author Posted September 4, 2006 beklager at jeg ikke har svart før nå, men jeg går på skole fra 0800 til 1500 mandag til fredag, og arbeid fra 1530 til 2330 alle dager untatt søndag. men jeg er svært interisert, så jeg ringer deg i helga! pris antyding forresten? det skal trekkes om av proffe, så skader har ingenting å si:) har endel orginale cosworth deler som delbetaling hvis du er intr!
Recommended Posts