MaxXximA Posted August 31, 2006 Posted August 31, 2006 Ryktene går ut på at det på søndag, 3. september kl 1900 blir det holdt et uoffisielt Street Meet på parkeringsplassen ved Åsane Senter. Spre ordet. Denne gangen skal parkeringsplassen ved Åsane Senter prøves ut. Få med folk og still med det du har. Håper folk klarer å oppføre seg. Var det noen som nevnte kollonnekjøring??? Vi seeskolonne fra Åsane Senter til Tollbodsalmenningen via Sandviken då??? Med et minitreff på Tolboden også for de som gidder det. Det presiseres at "kolonnekjøring" ikkje er noe KAPPLØP, som enkelte tydeligvis har trodd før... Her er det "lang lang rekke, ingen ut av rekken kjøre" som gjelder... Håper på bra vær, og bra oppmøte Noen andre her fra dette forumet som stiller? *Har blitt en JapseJævel* :-D '73 Datsun 160b '97 Nissan Maxima x- '89 Subaru E12 x- '85 Ford Scorpio 2.8 4x4 <--savner! x- '86 Ford Scorpio 2.0
MaxXximA Posted September 1, 2006 Author Posted September 1, 2006 Det presiseres at "kolonnekjøring" ikkje er noe KAPPLØP, som enkelte tydeligvis har trodd før... Her er det "lang lang rekke, ingen ut av rekken kjøre" som gjelder... Håper på bra vær, og bra oppmøte Noen andre her fra dette forumet som stiller? StreetMeet kl 1900, Åsane Senter... Cruising/Kolonnekjøring:Vi kjører fra Åsane Senter kl. 2000, tar motorveien inn mot sentrum, vi kjører gjennom Fløyfjellstunnelen (IKKE Sandviken!!!) kommer ut med Bystasjonen, følger så vanlig rute gjennom byn, dvs. Fjøsangerveien (Bystasjonen), Strømgaten, Lars Hillesgate (Grieghallen), Christies gate (Festplassen), Strandgaten, Strandkaien, C. Sundtsgate og ender opp på Tollbodalmenningen/kaien. At alle følger kolonnen og ikke kjører forbi hverandre hele tiden kan jeg bare oppfordre om, men jeg regner egentlig ikke med at alle følger dette... *Har blitt en JapseJævel* :-D '73 Datsun 160b '97 Nissan Maxima x- '89 Subaru E12 x- '85 Ford Scorpio 2.8 4x4 <--savner! x- '86 Ford Scorpio 2.0
Cosworth Racing1 Posted September 1, 2006 Posted September 1, 2006 Hehe.. Hadde jeg bare hatt motoren I bilen og ikke ved siden av, skulle jeg alltid tatt en tur 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
D.Toft Posted September 1, 2006 Posted September 1, 2006 Hehe.. Hadde jeg bare hatt motoren I bilen og ikke ved siden av, skulle jeg alltid tatt en tur kan jo kjøre kurdenen
Cosworth Racing1 Posted September 1, 2006 Posted September 1, 2006 Hehe.. Den er jo slgt for lenge siden den! Hehe.. Kjører Transporter nå 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
MaxXximA Posted September 2, 2006 Author Posted September 2, 2006 Hehe.. Den er jo slgt for lenge siden den! Hehe.. Kjører Transporter nå Har vel ikkje noe å si kass bil man kommer med,vel? *Har blitt en JapseJævel* :-D '73 Datsun 160b '97 Nissan Maxima x- '89 Subaru E12 x- '85 Ford Scorpio 2.8 4x4 <--savner! x- '86 Ford Scorpio 2.0
Cosworth Racing1 Posted September 3, 2006 Posted September 3, 2006 MaxXximA: Hehe.. sant nok da.. Men greit å kjøre cossie hadde den bare vært ferdig 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Guest mr_doodee Posted September 3, 2006 Posted September 3, 2006 (edited) Det presiseres at "kolonnekjøring" ikkje er noe KAPPLØP, som enkelte tydeligvis har trodd før... Her er det "lang lang rekke, ingen ut av rekken kjøre" som gjelder... Håper på bra vær, og bra oppmøte Noen andre her fra dette forumet som stiller? hehe...var jo tydligvis noen som ikke skjønte dette da, og forårsaket kjedekolisjon i fløyfjellstunnellen! http://www.bt.no/trafikk/article294807.ece Edited September 3, 2006 by mr_doodee
Janna Posted September 3, 2006 Posted September 3, 2006 Det står da vitterlig at kollisjonen skjedde fordi noen bremset og andre ikke fikk det med seg?Litt dumt å hinte om at det skjedde noe annet da? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
MaxXximA Posted September 4, 2006 Author Posted September 4, 2006 Det står da vitterlig at kollisjonen skjedde fordi noen bremset og andre ikke fikk det med seg?Litt dumt å hinte om at det skjedde noe annet da? http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/...php?topic=245.0 *Har blitt en JapseJævel* :-D '73 Datsun 160b '97 Nissan Maxima x- '89 Subaru E12 x- '85 Ford Scorpio 2.8 4x4 <--savner! x- '86 Ford Scorpio 2.0
Anders Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 Latterlig.. Derfor holder vi oss unna slike treff. =) siden verken eg eller andre klarer å holde seg. Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Guest Thunder Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Var nå alldeles ikke noe gale med treffet. Det var så bra som det overhode kunne bli. At noen krasjet på transportetappen mellom treffene er nå så som så. Men er folk klare for flere treff?
Trond_V Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Ja... Leste på evo.no, tror jeg det var, at det var tanker om ett "lukket" treff..? Ideen er god den, men kanskje litt vanskelig å gjennomføre?Anyway, så er jeg som sagt klar for ett treff til, jeg hadde jo ikke anledning til å være i Åsane på søndag som var. Kanksje like greit, kunne jo risikert å fått bilen ødelagt..
Guest Thunder Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Ikke noe problem å arrangere lukket treff for "kremen". Da er tanken et treff med 30-40 biler.
Trond_V Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 å da er vel bare spørsmålet hva som menes med "kremen"?? Den harde kjerne på evo??
Guest Thunder Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Trenger ikke bare å være den harde kjernen på evo. Men kravet må være at man har noe mellom ørene og børning og herjing utgår.
Recommended Posts