morten_cosworth Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 Noen jævler har vert og stjelt 4x4 panseret mitt og gearkassen min... i nærheten av voss, er berre og levee dette tilbake for eg SKAL finne ut kem som har gjort dette, og då blir det BRÅK, er foresten anmeldt
hår ball Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 i stede for og være så himmla opptatt av at det blir bråk så må du heller komme med litt teknisk info, slik at vi som sitter på andre siden av dette internett greiene kan kjenne det igjen visst vi får tilbud om panser og girkasse... men uansett kjedli at slike klepto jævler skall ødlegge for andre slik
morten_cosworth Posted August 29, 2006 Author Posted August 29, 2006 i stede for og være så himmla opptatt av at det blir bråk så må du heller komme med litt teknisk info, slik at vi som sitter på andre siden av dette internett greiene kan kjenne det igjen visst vi får tilbud om panser og girkasse... men uansett kjedli at slike klepto jævler skall ødlegge for andre slikTakker du, er eit svart 4x4 panser, og gearkassen er strøken, veit ikkje ka meir eg skal si om det...
morten_cosworth Posted August 29, 2006 Author Posted August 29, 2006 (edited) Original kasse? noen merker i panser? orginal kasse ja, står eit nummer med gul skrift oppå kassa, einaste ein liten stein sprut på venstre side på panseret takk for all hjelp her, er mye bra folk her inne tips settes stor pris på, enten pm eller mail: mortenvestrheim_4@hotmail.com Edited August 29, 2006 by morten_cosworth
morten_cosworth Posted August 29, 2006 Author Posted August 29, 2006 Original kasse? noen merker i panser? har gått igjennom bilen, og det viser seg att dei har stjelt: girkasse, panser, intercooler, radiator, alle motorslanger, dump ventil, luftfilter, egentlig det meste i motorrommet.. er veldig glad i dag eg..
Guest Waterwolf Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 har gått igjennom bilen, og det viser seg att dei har stjelt: girkasse, panser, intercooler, radiator, alle motorslanger, dump ventil, luftfilter, egentlig det meste i motorrommet.. er veldig glad i dag eg.. **** asså skulle ha vært slik som i ugandia og videre nedi der, HOGG AV DEM FINGRENE!!
Cosworth Racing1 Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 Herregud så mye rat folk stjeler Har vel ikke lagt midt i veien og skrudd ned girkassen vel..?? Løse deler dette eller var alt på bilen..? 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Guest Waterwolf Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 Herregud så mye rat folk stjeler Har vel ikke lagt midt i veien og skrudd ned girkassen vel..?? Løse deler dette eller var alt på bilen..? Begynner å bli slik som i Afrika vettu. for mange kleptojævler her også nå.Der nede(i Afrika) har jeg hørt at dem måtte støype ned jordviren mellom høyspent stolpene (eller så forsvant den på ett blunk). og hvist dem ikke hadde spenning på linga klatret dem opp (flere meter) og tvinna av kobberet rundt vireren så bare innmaten stod i gjenn dagen etter på (gjerntråd) tenk å åle seg på en virer flere 100 meter og tvinne av det som henger deg oppe Syke folk
morten_cosworth Posted August 29, 2006 Author Posted August 29, 2006 Herregud så mye rat folk stjeler Har vel ikke lagt midt i veien og skrudd ned girkassen vel..?? Løse deler dette eller var alt på bilen..?har ute motoren pga overhaling, dei har nok brekt opp panser og tatt det som er der.. heldigvis var motoren ute ellers hadde dei sikkert tatt heile bilen...
Lasse... Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 Æsj!! Noen må absolutt ødelegge! Er synd. Håper du finner igjen dela dine.. Blir forbanna!!!
morten_cosworth Posted August 29, 2006 Author Posted August 29, 2006 Æsj!! Noen må absolutt ødelegge! Er synd. Håper du finner igjen dela dine.. Blir forbanna!!!ja det er sinnsykt irriterende... men finner sikkert aldri det igjen, håper forsikringen dekker ein del då...
Recommended Posts