D.Toft Posted October 8, 2006 Posted October 8, 2006 nei F***, knust en mk2 3dørs ja, disse er det få utav...
Guest Troya Posted October 9, 2006 Posted October 9, 2006 Er det is eller L? om det er is er jeg interessert i ledningsnett...
Guest espen_j Posted October 9, 2006 Posted October 9, 2006 Vart påkjørt bakfra av ei kjerring jeg å, dytta meg rundt å kjørte inni sia mi å. fikk at 7,000, bilen var en 1985 sierra 3dr ohc.. audin var helt ny td med sportsunderstell osv, kosta vel 4-500 tusen, men den vart rammeskakk da den kjørte på hengerfestet mitt=)
RsturboS2 Posted October 9, 2006 Posted October 9, 2006 (edited) enda en is som får seg en smell.. noe dritt. godt det går bra med dej... hadde nesten noe slik med fatters xc90 men **** den sto jevelig godt på var en idiot som måtte brå bremse og jeg gjorde det samme.. rakk og bremse før det smalt.. **** den bilen må ha noen sinnsykt med bremser den sto stille gitt. hehe det reiv sikkelig i sælan. Edited October 9, 2006 by RsturboS2 Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Fredrikford Posted October 9, 2006 Author Posted October 9, 2006 nei F***, knust en mk2 3dørs ja, disse er det få utav... Ja der er få igjen! Veldig kjipt!!!! FORD SIERRA RS
Fredrikford Posted October 9, 2006 Author Posted October 9, 2006 Er det is eller L? om det er is er jeg interessert i ledningsnett... Ledningsnett kan selges!! FORD SIERRA RS
Fredrikford Posted October 9, 2006 Author Posted October 9, 2006 Kansje den får et liv igjen.. Tror det er litt som skal gjøres for å få liv i den, hvis ikke har jeg sikkert gjort det selv! men du kan komme å se på den da!! FORD SIERRA RS
Guest 2.8v6 Posted October 11, 2006 Posted October 11, 2006 Når man har tilgang på jigg å det man ellers trenger av utstyr så er ingenting umulig, Dem retter jo biler som ser mye værre ut.. Må spare på disse bilene ikke bare kaste dem for en bulk.. Sendt deg pm
sierraxr4i Posted October 12, 2006 Posted October 12, 2006 jeg fikk 25000 for min xr4. byr han deg lite så bare nekt å si alt du har gjort med med den, det gjorde jeg. gikk opp 10000 med en gang.
Fredrikford Posted October 13, 2006 Author Posted October 13, 2006 (edited) ble litt cash og fikk behold vraket! Edited October 19, 2006 by Fredrikford FORD SIERRA RS
Fredrikford Posted October 13, 2006 Author Posted October 13, 2006 Når man har tilgang på jigg å det man ellers trenger av utstyr så er ingenting umulig, Dem retter jo biler som ser mye værre ut.. Må spare på disse bilene ikke bare kaste dem for en bulk.. Sendt deg pm Ja det er sant, har sett rundt 4stk i trondheim! Veldig tynt..! FORD SIERRA RS
Recommended Posts