Jump to content

Grombilen selges 4x4 sierra cosworth med 2wd driverk


Syvers

Recommended Posts

Vurderer å selge cosworthen min etter tre år med skruing og finpussing, bilen var i utgangspunkte dønn orginal, ikke så mye som et filter eller eksos annlegg, så alt av trim +++ er splunka nytt og nesten ikke brukt, bilen har gått kun 15 mil etter total ombygging

 

 

91 mod ebony black 4x4 ombygd til 2wd med bare nye gromme biter som tremec girkasse, komplett alcon clutch, mellomaksling ifra uni, quaife diffensrial,

 

powerflex foringer rundt hele, gaz coilover, 335 mm bremser, pro 2000 sparco stoler,sparco 4 punkt seler, sparco tårnstivere foran og bak,toora 17" hjul, sparco ratt, hydrelisk clutch med wilwood pedalsett, spesial sveiste stagg i forstilling, RS 500 front +++

 

motor: steg tre chip med grpa topp pakkning og studs, grønne dyser,34 actuator, mongoose eksos, 2wd manifold, porta innsug, 3 bar map sensor, custom rs 500 ic, mocal oljekjøler, samco slanger, bailey hovedtank,swirl pot, grp a bensinpumper+++++

 

 

alt er blitt kjøpt nytt og er kun blitt brukt ca 15 mil, 100% strøkent inntriør, ikke rust osv

 

selges for 160 000 kr

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Hadde jeg ikke hatt min skulle jeg kjøpt denne bilen, denne er ihvertfall ****** bra folkens. Løp å KJØP!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal

halve morroa er jo å bygge men dette var jaggu sjokerene nyheter :blink:

håper virkelig du ikke angrer på detta, selv om du sikkert gjør det :P hehe...

 

 

lykke til med slaget!

Link to comment
Share on other sites

Guest Waterwolf

Huff huff det var synd :blink:. Håper den ikke blir solgt til en slik tosk som ikke har peiling på bil men ræva full av penger, og kommer til å raukjøre denne til den stopper :angry: . Er som å selge feks dyr man må vite at den nye eieren tar godt vare på det man selger ^_^ .

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli gammel og har fått andre inntresser, litt synd ettersom jeg har brukt en formue og flere hundre arbeidstimer på den, men men

 

 

Dette var skikkelig synd Syvers. Hadde håpet at du skulle få anledning til å brilliere litt etter all den innsatsen.

 

Lykke til videre i alle fall.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing
Huff huff det var synd :blink:. Håper den ikke blir solgt til en slik tosk som ikke har peiling på bil men ræva full av penger, og kommer til å raukjøre denne til den stopper :angry: . Er som å selge feks dyr man må vite at den nye eieren tar godt vare på det man selger ^_^ .

 

Det som skjedde med min, men fikk heldigvis tak i den før den ble alt for herpa...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...