cossie4ever Posted August 24, 2006 Author Share Posted August 24, 2006 397 hk på 6800 @ 1.5 bar520 nm på 4000 @ 1.7 bar Turbon er en netics sak. Mistenker den for å være en 420 hk turbo, er ikke sikker jeg. Foresten tilsalgs. Like fin som for 5 år siden. Bittelitt porta lokk. Ikke jens jobb. Med hakk i toppen på syl 3. Skjønner ikke at det ikke har blitt tenningsbank av dette jeg men)Neddreide stempler som har vært med på ventilras, så ikke fine ut.bd15 inn, std utplenumsshims403 med tilbehørstor cooler3"eksos Thats it tror jeg Dyser og chip da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 ja du kan kjøre grå dyser og 450 chip med t34 turbo med 0.63 eksos.en kompis kjører med dette i tillegg til rs500 cooler,plenumshims og jenspeed innsug og 3" eksos. COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 desverre så har jeg ikke det.Men kanskje Lille rudi har de,han som har/hadde gamle bilen min. jeg som har den bilen nå de bremsepapirene jeg har sier 359 hk 435 nm bdt send meg litt info om bilen fra når du hadde den da HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 jeg som har den bilen nå de bremsepapirene jeg har sier 359 hk 435 nm bdt send meg litt info om bilen fra når du hadde den da scanner du bremse papirer å legger ut ??? har lyst å se litt på kurven 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magnus Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Dyser og chip da? står der det men -403 dyser er grå. Det hjelper vel her i fargeland chip for 403 dyser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 (edited) 397 hk på 6800 @ 1.5 bar520 nm på 4000 @ 1.7 bar Turbon er en netics sak. Mistenker den for å være en 420 hk turbo, er ikke sikker jeg. Foresten tilsalgs. Like fin som for 5 år siden. Bittelitt porta lokk. Ikke jens jobb. Med hakk i toppen på syl 3. Skjønner ikke at det ikke har blitt tenningsbank av dette jeg men)Neddreide stempler som har vært med på ventilras, så ikke fine ut.bd15 inn, std utplenumsshims403 med tilbehørstor cooler3"eksos Thats it tror jeg Mistenkte at det var noe lurium og ikke en ekte T34 turbo med garrett sitt 0.48 huset ja. Du klarte vel ikke 1,0 BAR på 2200 o/min med den turboen der ? Uten foreløpig å ha tatt innvendig avstøp av Turboentics sine turbinhus og målt dem, så synes jeg ialle fall at det virker som de er større innvendig enn Garrett sine, størrelse for størrelse. Det bærer vel oppladingen preg av også ? EDIT. Skikkelig flotte tall. Bremsebenk eller effektmålt på rulle? Ærlig effekt? HK DIN? I tilfelle er det slikt jeg liker å se. Edited August 25, 2006 by Pelle Væck Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magnus Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 nei måtte vel ha 3000 rundt for få 1 bar Bremset på rullene til trond s Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 scanner du bremse papirer å legger ut ??? har lyst å se litt på kurven send meg en pm med mail adresse så skal vi se HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 nei måtte vel ha 3000 rundt for få 1 bar Bremset på rullene til trond s syns du hadde trykk tidlig da må jo ha begynt å lade rett rundt 2500 ?? har du bremsepapirer ??? legg ut HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magnus Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 (edited) Ja jeg har papirer på det... Og kan legge dem ut...til vinteren kanskje. Ligger i en av 12 kartonger med div papir og manualer. Rommet er ca 8 kvadrat og jeg har 2 m2 som jeg kan gå på, resten står det drit på i ca 1m høyde....Orker ikke rydde før det blir vinter. Mulig jeg måtte opp litt mere i turtall før det ble 1 bar, det husker jeg ikke, men hadde 2 bar før 4000 ihvertfall, faktisk 2,2 Edited August 27, 2006 by Magnus Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Ja jeg har papirer på det... Og kan legge dem ut...til vinteren kanskje. Ligger i en av 12 kartonger med div papir og manualer. Rommet er ca 8 kvadrat og jeg har 2 m2 som jeg kan gå på, resten står det drit på i ca 1m høyde....Orker ikke rydde før det blir vinter.Mulig jeg måtte opp litt mere i turtall før det ble 1 bar, det husker jeg ikke, men hadde 2 bar før 4000 ihvertfall, faktisk 2,2 du ma hjem a rydde vil se na brukte du den med det trykket __ dyser hadde du HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts