Jump to content

Grombil 2006 på Ekeberg


viceguy

Recommended Posts

Har tenkt meg på Grombil 2006 etter å ha uteblitt de 2 siste åra. Lurer på om det er noen flere fra klubben som skal, kanskje det hadde gått ann å reservert plass til klubben. Vet ikke om klubben vil bli representert med telt eller andre ting jeg, men utifra tidligere erfaringer fra dette treffet er det en yppelig mulighet å markedsføre klubben.

 

Info om treffet her: http://www.acsn.no/grombil.htm

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om klubben vil bli representert med telt eller andre ting jeg, men utifra tidligere erfaringer fra dette treffet er det en yppelig mulighet å markedsføre klubben.

Vi satser på Gatebil Rudskogen denne helga. En gang må bli den første.

FMCNstanden har representert i både Bergen og Trondheim denne sommeren så nå er det det sentrale østlandet sin tur. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest FoyotaSupri
Har tenkt meg på Grombil 2006 etter å ha uteblitt de 2 siste åra. Lurer på om det er noen flere fra klubben som skal, kanskje det hadde gått ann å reservert plass til klubben. Vet ikke om klubben vil bli representert med telt eller andre ting jeg, men utifra tidligere erfaringer fra dette treffet er det en yppelig mulighet å markedsføre klubben.

 

Info om treffet her: http://www.acsn.no/grombil.htm

 

sef blir det grombil :D gatebil greiene er oppskrytt ass :lol:

Link to comment
Share on other sites

hehe ja kanskje det :D skal du stille ut eller skal du bare titte ?

Hadde vel tenkt å stille ut, men har sparkel som sprekker opp etter ombygging av panseret (se prosjekt tråden min) så jeg får se hva som skjer. Må jo også ta været i betraktning, de siste åra har jo treffet omtrent regnet bort, det er ikke det samme å være på utstilling i drittvær.

Link to comment
Share on other sites

Guest FoyotaSupri
Hadde vel tenkt å stille ut, men har sparkel som sprekker opp etter ombygging av panseret (se prosjekt tråden min) så jeg får se hva som skjer. Må jo også ta været i betraktning, de siste åra har jo treffet omtrent regnet bort, det er ikke det samme å være på utstilling i drittvær.

 

ok har titta litt på prosjekte :) så greit ut det ... ja det er ikke nu kult hvis det blir regn nei :( håper fa.. ikke det ass! ... skal muligens stille ut jeg også ... men det blir ikke no ford da :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...