Samatron Posted August 23, 2006 Posted August 23, 2006 som topic sier driver jeg å lakkerer understell. og lurer på om jeg skal pensle på hammerite lakk rett på sandblast stål (veit dette holder leeenge) eller om jeg burde bruke zink grunning først. nedsetter zink hardheten, og levetriden på hammerlakken, eller forlenger den levetiden med tanke på rust? noen erfaringer?
TY RACING Posted August 24, 2006 Posted August 24, 2006 ingen? gira på å bli ferdig:)det absolutt beste du kan ha på er hagmans 2 komponent syregrunning,gul-orange,skikkelig stygg,men funker som f... fåes på billakkspesialisten på bislet..
Samatron Posted August 26, 2006 Author Posted August 26, 2006 blir litt langt dit, får håpe zink grunninga funker:)
Niclas Posted August 28, 2006 Posted August 28, 2006 blir litt langt dit, får håpe zink grunninga funker:) Hei Samtron! Trodde du skulle gjøre ferdig topp dekselet ditt jeg hehe Bruk zink først du, jeg har hvertfall kjøpt inn det da jeg skal la volvon vår vare noen 100år til Zink spray boks og hammerite på boks som jeg pensler på siden.
Recommended Posts