Ford ragger Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 (edited) Trenger el heiser bak til en sierra sedan, Da dem gamle mine brent. Skulle absolut hatt dem til og fungere igjen, for det er litt surt at dem ikke virker på varme sommer dager... Betaler bra vis dem er i bra stand... Edited August 22, 2006 by Ford ragger Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 23, 2006 Author Share Posted August 23, 2006 ingen...? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 24, 2006 Author Share Posted August 24, 2006 bump Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 27, 2006 Author Share Posted August 27, 2006 bump Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest einargullesen Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Jeg har vindusheiser jeg, hva byr du? Ring 46420550 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 31, 2006 Author Share Posted August 31, 2006 Bump.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted October 2, 2006 Author Share Posted October 2, 2006 Har fortsatt ikke fått tak i noen vindus heiser bak. Noen som kan hjelpe meg...? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts