M-ic Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Noen som har handlet hos dem før? Jeg blir bedt om å oppgi personnummer og finner det litt merkelig.
Guest rc51 Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Noen som har handlet hos dem før? Jeg blir bedt om å oppgi personnummer og finner det litt merkelig. jeg har handlet av de flere ganger og har ikke hatt noen problemer med de.prismessig ligger de ganske likt som Face motorsport når du legger på frakt og avgifter.
M-ic Posted August 21, 2006 Author Posted August 21, 2006 Men har du blitt bedt om å oppgi personnummeret ditt?
Guest rc51 Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Men har du blitt bedt om å oppgi personnummeret ditt? de første gangene handlet jeg fra E-bay shop deres, da trengte jeg ikke å registrere noen ting, men nå er jeg registrert kunde hos de. kan ikke huske at jeg har måttet gi fra meg personnummeret.
Cossie Nisse Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Har en bestilling innehos de nå men har ikke måttet oppgi noe personnummer
M-ic Posted August 21, 2006 Author Posted August 21, 2006 Jeg snakker med en som heter Ben Coekin, og han sier at fraktselskapet spør etter denne infoen. Jeg sa ifra nå at den informasjonen får de ikke, så de får få tak i et annet selskap. Han mente det var greit, men sa det kunne bli dyrere. Noen som kjenner igjen navnet?
Cossie Nisse Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Jeg snakker med en som heter Ben Coekin, og han sier at fraktselskapet spør etter denne infoen. Jeg sa ifra nå at den informasjonen får de ikke, så de får få tak i et annet selskap. Han mente det var greit, men sa det kunne bli dyrere. Noen som kjenner igjen navnet? Samme person som jeg har hatt kontakt med, men han har ikke spurt meg.
Panza Posted August 22, 2006 Posted August 22, 2006 Har handla mye der jeg og, ikke noe problem. Har aldri blitt spurt om personnr. Det er sikkert riktig at det er fraktselskapet som vil ha det. Bruk UPS. Bare trøbbel med DHL og Fed-Ex.
JHS Posted August 22, 2006 Posted August 22, 2006 Er nok fraktselskapet ja, trenger det sikkert til fortolling...
M-ic Posted August 22, 2006 Author Posted August 22, 2006 Det var det han sa, at det var fraktselskapet som trengte det til fortollingen. Litt skeptisk til å gi ut personnummer over internett, så jeg ba om alternativer og han skulle prøve å få det til. Virker som en ålreit fyr det. JHS: Du hadde en annonse under ønskes kjøpt ang gitter til støtfanger, ATM-sport har disse og jeg har bedt dem om å sende et sett, men som jeg forstår så har de et litt dårlig rykte så vi får se hvordan det går.
M-ic Posted August 25, 2006 Author Posted August 25, 2006 Carbon-spoileren kom idag, jeg trodde ikke den var sendt engang. Tydelig at de er seriøse. Tvilte sterkt til å begynne med da jeg bestilte spoiler og ikke hørte noe på 1 måned etter betaling. Sendte e-poster og ikke noe svar. Til slutt ble jeg lei og sendte en e-post hvor jeg anså handelen som annulert. Da kom det en e-post med forklaring og vips, noen dager senere er den her.....
JHS Posted August 25, 2006 Posted August 25, 2006 JHS: Du hadde en annonse under ønskes kjøpt ang gitter til støtfanger, ATM-sport har disse og jeg har bedt dem om å sende et sett, men som jeg forstår så har de et litt dårlig rykte så vi får se hvordan det går.Gi lyd fra deg hvis du får tak i netting/gitter i støtfangeren da! Er jo ikke og få tak i på Ford lengre... Ble bare solgt med komplett støtfanger, og de har de ikke flere igjen av
Panza Posted September 1, 2006 Posted September 1, 2006 ...... JHS: Du hadde en annonse under ønskes kjøpt ang gitter til støtfanger, ATM-sport har disse og jeg har bedt dem om å sende et sett, men som jeg forstår så har de et litt dårlig rykte så vi får se hvordan det går. LITT DÅRLIG RYKTE ??? ATM er jo kjeltringer, ingenting annet. Derfra hadde jeg ikke handla så mye som en mutter selv om det var den siste mutteren som var igjen på jord. Jeg snakker av rikelig erfaring.
fordcosworth Posted September 1, 2006 Posted September 1, 2006 (edited) Kan absolutt anbefale Woodford Garage www.cosworth.info, handlet mange derfra selv, ikke noen problemer, selv ved reklamasjon på Avo dempere. Snakket med Simon Lester. Får delene på døren iløpet av en uke. Edited September 1, 2006 by fordcosworth Sierra Cosworth 1988mod(solgt)
turboole Posted September 1, 2006 Posted September 1, 2006 Har selv brukt fed-ex mange ganger å trur ikke det er mange som slår dem på kjapp levering.Som regel når det kommer inn til norge at det tar tid.det er no mi erfaring.
Panza Posted September 5, 2006 Posted September 5, 2006 Har selv brukt fed-ex mange ganger å trur ikke det er mange som slår dem på kjapp levering.Som regel når det kommer inn til norge at det tar tid.det er no mi erfaring. Det er et poeng at det er i Norge det tar tid, men det hjelper ikke når en sitter å venter på pakka si.
Recommended Posts