TY RACING Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 har en kompis som ble frastjålet cossien sin , han som tok den ble tatt , dømt å sonet -FØR gjensidige betalte ut no ...... han måtte gå til sak mot gjensidige for å få penga sine , gikk 3 år å da fikk han 40t mer enn antatt salgsverdi da den ble stjålet .er det mulig`a? skurken sonet ferdig før han fikk penger.. helt utrolig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 Ja, det er det.Lancia Delta Evo2.Er jo ikke akkurat noe hverdags bil da, så burde være mulig for selv en hjernedød takstmann og innse at den ikke trenger og ha gått like mye som en hvilken som helst bruksbil fra samme årstall...Stå på kravene, og lykke til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panza Posted September 18, 2006 Author Share Posted September 18, 2006 Takk for støtten Jeg har bilder av bilen, og karosseridelen er det faktisk enighet om. Ihvertfall hva som er ødelagt.Men motor og drivverk er noe helt annet. Det er jo selvsagt ødelagt, men delvis kjørbart. Taksten var på 10.000 for motor og drivverk.... En får jo full overhaling av begge deler for det.....Jeg kan ikke skjønne at det mulig å bli enige med dem så jeg vurderer å sende bilen på verksted hvis det er mulig å få til en avtale på at de skal betale alt som er ødelagt. Hvis de ikke går med på det så blir det vel sak sikkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panza Posted November 16, 2006 Author Share Posted November 16, 2006 (edited) Nå har jeg betalt ca 10.000 i feilsøking og ymse av egen lomme + at jeg har lagt fram test fra tyskland på at bilen var tipp-topp da jeg fikk den (dvs da den ble stjålet), men enda vil de ikke utbetale det jeg har krav på. Jeg blir helt kvalm av han takstmannen. Maken til uvilje og usaklighet har jeg aldr vært borte i før.. Det virker som TV2-hjelper-deg er løsningen her... Edited November 16, 2006 by Panza Link to comment Share on other sites More sharing options...
RHeskja Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Dette kan du slite med.... har vert borti samme greia selv for en liten stund siden... håpløse folk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Nå har jeg betalt ca 10.000 i feilsøking og ymse av egen lomme + at jeg har lagt fram test fra tyskland på at bilen var tipp-topp da jeg fikk den (dvs da den ble stjålet), men enda vil de ikke utbetale det jeg har krav på. Jeg blir helt kvalm av han takstmannen. Maken til uvilje og usaklighet har jeg aldr vært borte i før.. Det virker som TV-hjelper deg er løsningen her...Har du kontaktet disse enda...? http://www.forsikringsklagekontoret.no/vis.asp?id=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 er det mulig`a? skurken sonet ferdig før han fikk penger.. helt utrolig..Nå skal man ta det med en klype salt da, siden gjerningsmenn i Norge sitter maks 1-2 uker for biltyveri. MAKS! Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panza Posted November 21, 2006 Author Share Posted November 21, 2006 Har du kontaktet disse enda...? http://www.forsikringsklagekontoret.no/vis.asp?id=1 Nei. Det vil jeg prøve å unngå da den nevnda etter det jeg har hørt et satt sammen av folk fra forsikringsbransjen. Skal prøve alt annet først ihvertfall. Flytta Forden (og alt annet som var mulig å flytte) til Vesta. Halv pris i forhold til gjestridige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hvitmk1 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Nemda består av kun jurister , hvor de kommer fra er uvesentlig da de er pålagt å følge Norsk Lover ! Styret består av seks medlemmer, hvorav Finansnæringens Hovedorganisasjon (FNH) oppnevner tre medlemmer, Forbrukerrådet (FR) to medlemmer og Næringslivets Hovedorganisasjon (NHO) ett medlem. Om dette er så viktig for deg er det idiotisk å la være å kontakte dem fordi du har "hørt" noe ,,,,som på toppen av det hele er feil !! Rolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panza Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 .... Om dette er så viktig for deg er det idiotisk å la være å kontakte dem fordi du har "hørt" noe ,,,,som på toppen av det hele er feil !! Rolf Feil og feil.... det er vel opp til enhver og bedømme.Det er helt unødvendig å begynne med nedsettende personkarakteristikker.Jeg tror det hadde vært viktig for deg og hadde noen prøvd å snyte deg for 100 flak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 (edited) Er ikke vits i å snakke med Forsikringsklagenemden når behandlingstiden der er vannvittig lang.. Går evigheter der! Edited November 29, 2006 by Cosworth Racing1 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts