Guest 2.0Fordsierra Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 gawd..de felgene der er bare nydelige..lyst på slike Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 Sinnsykt tøft Fant et annet bilde som kanskje er litt bedre. Står ikke på helt plan bakke, derfor ser den så høy ut bak. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2.0Fordsierra Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 du har en nydelig bil..ta vare på den cleane looken du har på den:)men skal vi c..måtte "bikke" bilen litt bakover så den ble "bein" bildet; Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Bildene dine har blitt borte FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2.0Fordsierra Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 tja..dem ligger der dem låg i går ..men home.no serveren funker jo ikke no plutselig..går seg sikkert til ..håper jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Håper det! Har ikke fått sett det andre "modda" bildet enda... FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 http://www.cosworth-import.com/yabbse/inde...ay;threadid=110 ser de mod bilder av 4x4 den ser helt lik ut som min med di felgene også høyden bak . Har 1" mindre forran enn bak (7 mot 8 bak) . da hjul geometrien ikke stemte den sjente og styrte selv , måtte gjetes. ubehagelig og kjøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2.0Fordsierra Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 der kom bilda fram igjen gitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted July 6, 2004 Share Posted July 6, 2004 Dette ser jo helt rått ut Heftige greier! Skulle være så lav i virkeligheten også Tusen takk for at du gadd å fikse det for meg FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2.0Fordsierra Posted July 6, 2004 Share Posted July 6, 2004 ingen problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mfafa Posted July 8, 2004 Share Posted July 8, 2004 Er jeg sær når jeg syns bilen var finere på originalbildene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted July 9, 2004 Share Posted July 9, 2004 Er jeg sær når jeg syns bilen var finere på originalbildene? Hehe Bilen hadde hvertfall blitt umulig å kjøre med FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted July 22, 2004 Share Posted July 22, 2004 Eh...??? kan noen kanskje lære meg litt photoshop?? er litt blank der.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ehrnst Posted July 23, 2004 Share Posted July 23, 2004 Eh...??? kan noen kanskje lære meg litt photoshop?? er litt blank der.... gå i photoshop delen av bilforumet.net der er det en haug med drevene karer noen eksemlper: bra, men ikke det beste denne:ble til denne: han som har laget dette er også i bilforumet, svarer alltid på spm linker til mange sinnsyke moddere, bla han over: http://www.dp-studio.net/INDICEGALERY.HTML en liten nybegynner torturial på norsk sjekk også ut sider som gfxdesigners.com +++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geron Posted July 24, 2004 Share Posted July 24, 2004 skal gå på ... En som har de på en fiesta sport.. den har H&R justerbart senkesett though, så sikkert god å stiv.. men likevel. bare se på linken her cossie felger på fiesta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted July 25, 2004 Share Posted July 25, 2004 skal gå på ... En som har de på en fiesta sport.. den har H&R justerbart senkesett though, så sikkert god å stiv.. men likevel. bare se på linken her cossie felger på fiesta Har sett ein del bilder av den bilen der, sinnsykt feit!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts