Jump to content

forskjell på diesel og bensin elnettet?


hår ball

Recommended Posts

skjønner jo det, men med tanke på lys anlegget osv... motor nettet osv vet jeg jo er forskjellig, men nå har det seg slik at bilen er kjøpt og motor nettet er rimelig avsvidd... og spekulerer i hvordan det er mulig at slikt kan skje? og når slikt skjer, er det sannsynlig at hjernen også er grilla?

 

for har ikke lyst til og smekke opp det nye nettet og se det brenne igjen, for TD er ikke akkurat hvrdags kost på hugger`n her i området.

 

og med det samme, hvilkei kasse sitter på td`n?

t9 som på is? så en IS clutch passer?

Edited by hår ball
Link to comment
Share on other sites

lysnettet er nok likt.. da motornettet er avskilt fra resten..

 

det fant jeg ut, og det var det jeg grua meg mest ved kjøp av bilen, for diesel trenger jo ikke noe form for elektrisk for og gå, så da tenkte jeg bare og lage noe ralle mekk på startinga og bare slengt opp et 2,0 L lys nett og kjørt med bilen, men lys nettet var heldigvis helt, er bare motornettet som er grilla...

 

var tidliger i dag på hugger`n og nappa ut et nytt et, men det jeg lurer på er om hjernen også har gått til helvette, er ikke så ****** lysten på og legge opp det nye nettet og vri på tenninga for så og sen ei blå/svart røyksky og gnister stå opp av motor rommet..

 

men visst hjærnen er knerta så er det vell et brud i den en plass, og vill nokk bety at det ikke skall være mulig at det nye nette grilles? eller ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...