Guest hansa1966 Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 Hei! Jeg er nytt medlem på forumet, og har noen spørsmål: Noen som vet om hvilke girkasser som passer i en FORD SIERRA 4X4 2.8 liter? Jeg vurdere å kjøpe en sånn, som har stått en stund med defekt girkasse.jeg har en -90Sierra Dohc med defekt Kardang. Og lurte på om det gikk an å sette MT75 girkassa over inn i 4x4-en??
Guest AnDtHo Posted August 20, 2006 Posted August 20, 2006 Hei! Jeg er nytt medlem på forumet, og har noen spørsmål: Noen som vet om hvilke girkasser som passer i en FORD SIERRA 4X4 2.8 liter? Jeg vurdere å kjøpe en sånn, som har stått en stund med defekt girkasse.jeg har en -90Sierra Dohc med defekt Kardang. Og lurte på om det gikk an å sette MT75 girkassa over inn i 4x4-en?? Hvorfor ikke bare bytte bakstilling på bilen du har? Det er kanskje mer feil med den?
kimosabi Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Starteren sitter vel på motsatt side på 2.8?? Kansje det går hvis du bytter om clutch-hus? Usikker her. Sierra XR4i
Guest Sierraxr4x4 Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 hviss du går på kjøp å salgs forumet her so finner du en som selger xr4x4 deler,han har girkasse,
Guest hansa1966 Posted August 26, 2006 Posted August 26, 2006 hviss du går på kjøp å salgs forumet her so finner du en som selger xr4x4 deler,han har girkasse, Takker for alle innspill, har nu bytta kardangen på Sierran min, med travers og hele sulamitten! samt satt inn nytt i bremser på alle hjul, skiver klosser lagre og alt, så nå går bilen perfekt... Vurdere nu å gi den et strøk med lakk, og nye felger... hmm hmm
Recommended Posts