WingDude Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 (edited) Burde nesten ha trykket dette eksemplaret på Norsk, for det er jo nesten bare norske reportasjer i bladet Stikkord: Jenspeed og norsk vingebil, løp og kjøp Edited August 19, 2006 by WingDude Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Kjøpe i mårra da COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webgeek Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Har narvesen Performance Ford ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted August 18, 2006 Author Share Posted August 18, 2006 Er vel stort sett de som har det ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 det er ute nå ?? Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommelom Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Har narvesen Performance Ford ? Bare gå til nærmeste Narvesen og be de bestille bladet hvis de ikke har det! Jobber på Narvesen.. [-] 98 BMW 520 IA [x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt [x] 85 Nissan Micra 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webgeek Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Bare gå til nærmeste Narvesen og be de bestille bladet hvis de ikke har det! Jobber på Narvesen.. tror de har ganske bra utvalg ved siden av jobben så satser på at de har det der...men takk for tips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex_86 Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 er det bare å gjøre det??koster det ekstra da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommelom Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 er det bare å gjøre det??koster det ekstra da? For å be dem bestille? Helt gratis. Har bladet i katalogen. Akkurat bestillt det til kiosken min! [-] 98 BMW 520 IA [x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt [x] 85 Nissan Micra 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex_86 Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 ok, takk!! skal be de bestille det imorgen jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommelom Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 ok, takk!! skal be de bestille det imorgen jeg! Be de sjekke i den bladkatalogen de har liggendes hvis dem sier nei. Der står der! [-] 98 BMW 520 IA [x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt [x] 85 Nissan Micra 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjelli`s Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 er det bilder av sist ford treff der ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth87 Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 kjøpte preformance ford i dag.,.. var om den blåe vingebilen fra dokka å repotasje om jens.. er det bladet dere mener? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted August 19, 2006 Author Share Posted August 19, 2006 kjøpte preformance ford i dag.,.. var om den blåe vingebilen fra dokka å repotasje om jens.. er det bladet dere mener?Stemmer, min feil. Den blå vingebilen jeg også hadde sett der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Fant det ikke i butikken Får prøve en større narvesen seinere Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth87 Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 men var vel flere norske biler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Hvor selger de det i Gudbrandsdalen? Noen som veit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 veit døm sel d på tobakken ell tunet på otta.. hvis kje fe du d helt sikkert nei byyn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LaLinea Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Ja mix på ottatune har performance ford å fastford. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolferen Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Ja mix på ottatune har performance ford å fastford. Skjønner ikke att dere gidder å sponse narvesen som er så ***** dyre på bladene sine jeg abbonerer på performance ford og fast ford og får dem rett i postkassa. kan ikke bli lettere eller billigere . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webgeek Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Jeg var akkurat på narvesen og der hadde de ikke. Spurte om de kunne bestille, og de kunne bestille neste nr, men ikke det som er ute nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted August 22, 2006 Author Share Posted August 22, 2006 veit døm sel d på tobakken ell tunet på otta.. hvis kje fe du d helt sikkert nei byyn!Fint om du tar en titt i reglene her på forumet, står noe der om skriftspråk osv som vi vil at brukerne skal forholde seg til ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex_86 Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 hehe, du mister... du å disse språk greiene Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 For å be dem bestille? Helt gratis. Har bladet i katalogen. Akkurat bestillt det til kiosken min! Hvilken Narvesen er det da...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolferen Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Jeg var akkurat på narvesen og der hadde de ikke. Spurte om de kunne bestille, og de kunne bestille neste nr, men ikke det som er ute nå... abonemang er tingen, da mister du ikke ett eneste nr av bladene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts