Guest Lars Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Hei!Lurte på om det finnes noe årleit interiør til disse bilene, om de kom med noe skinnseter, skinn-dørtrekk osv. en gang i tiden?Vil gjerne ha bildeeksempler. Skulle gjerne hatt noe annet enn det kjedelige grå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 cossi skinn recaro eller 92 GT interiør er bedre enn kjedelig grått, 92 er rødprikket.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommelom Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 (edited) Her ser du Cosworth skinn int. Recaro seter. Anbefales! Mørke dørtrekk. Jeg har også bytta dash som matcher dørtrekka og midtkonsoll(ikke på bildet).Mitt er litt slitt da, men du skjønner poenget! Edited August 18, 2006 by Tommelom [-] 98 BMW 520 IA [x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt [x] 85 Nissan Micra 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lars Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 (edited) Det der så jo ikke dumt ut... pent!!Men passer seter (For + bak) fra nyere Sierra 87- i eldre Sierra -86? Edited August 19, 2006 by Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hansen.1 Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 hei sorry for at jeg stjeler litt av tråden din trådstarter.. men kan noen legge ut bilder av 92 gt interiøret lurer litt på hvordan det ser ut mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommelom Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Det der så jo ikke dumt ut... pent!!Men passer seter (For + bak) fra nyere Sierra 87- i eldre Sierra -86? Ja, hvis ikke er det bare å bytte over understellet på førerstolene. Det måtte jeg ihvertfall. Passer sikkert bak og. Vet ikke jeg. [-] 98 BMW 520 IA [x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt [x] 85 Nissan Micra 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 forran passer understellene overens, hadde mk1 is interiør forran i min mk2 sedan byttet ikke understell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommelom Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Okey... Jeg måtte bytte på min. Passet akkurat ikke over. 1 eller 2 cm feil på begge stolene med det gamle understellet fra en Cosworth. Så jeg måtte bytte ihvertfall... [-] 98 BMW 520 IA [x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt [x] 85 Nissan Micra 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 da var det sikkert skinnene som ikke stod paralellt, dette har eg å vært borti, men justerte skinnene lik igjen, og da passet dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts