Guest Xenon Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 (edited) T3 flens. Tror det er en T3/T4. Har fått oppgitt at den skal klare 480hk. Bakhuset er Turbonetics .48 STG II. Kompressorhuset vet jeg ikke hva er, siden det er "hjemme-polert" slik at alle merker er borte. Men inni utgangen på komp. huset står det .70. Hadde tenkt å ha den på min IST, men fant ut at det holdt med en std T3 til mitt bruk. Den er i forseglet pose fra Turbo Service. Den ligger i Lillestrøm. Ta kontakt på PM om du er intr. Pris: Bud (ingen skambud) Edited January 14, 2007 by Xenon Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossietbg Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 T3 flens. Tror det er en T3/T4. Har fått oppgitt at den skal klare 480hk. Bakhuset er Turbonetics .48 STG II. Kompressorhuset vet jeg ikke hva er, siden det er "hjemme-polert" slik at alle merker er borte. Men inni utgangen på komp. huset står det .70. Hadde tenkt å ha den på min IST, men fant ut at det var like greit å bruke en std T3. Den er i forseglet pose fra Turbo Service. Den ligger i Lillestrøm. Ta kontakt på PM om du er intr. Pris: Bud (ingen skambud) BYTTE MOT NYOVERHALT T3?? Sierra -91 cosworth 4x4 Nissan Patrol Y60 2,8td 37", 6"hev +++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 0.48 eksos til 480hk?? mener turboservice det? COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 0.48 eksos til 480hk?? mener turboservice det? Det er **** meg ikke mulig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Støtter det utsagnet der COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 henger meg på den , har .48 på min T34 , å i england sier de 320-330 hk 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Men hvor mye vil du ha for turboen?den er jo fin til grønndyse oppsett. COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xenon Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Men hvor mye vil du ha for turboen?den er jo fin til grønndyse oppsett. Beklager sent svar her! Hvis dere sier det ikke funker med 480hk med det eksoshuset skal jeg ikke si imot det. Det var han jeg kjøpte den av som sa han hadde fått oppgitt den effekten når han kjøpte den. Hadde den forøvrig innom Martin Schance også, men han sa ikke noe imot det - men bekreftet det heller ikke. Vet ikke helt hva den er verdt jeg, men jeg tenkte kanskje 5000,- ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morten_cosworth Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Beklager sent svar her! Hvis dere sier det ikke funker med 480hk med det eksoshuset skal jeg ikke si imot det. Det var han jeg kjøpte den av som sa han hadde fått oppgitt den effekten når han kjøpte den. Hadde den forøvrig innom Martin Schance også, men han sa ikke noe imot det - men bekreftet det heller ikke. Vet ikke helt hva den er verdt jeg, men jeg tenkte kanskje 5000,- ?passer denne turboen rett på manifoilen til ein escort t34 då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 er det bakstykke med intern wastegate? COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xenon Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Nei, det er ikke med bakstykke til den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 2500 COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xenon Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Hadde tenkt meg litt mer enn det da.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 T3 flens. Tror det er en T3/T4. Har fått oppgitt at den skal klare 480hk. Bakhuset er Turbonetics .48 STG II. Kompressorhuset vet jeg ikke hva er, siden det er "hjemme-polert" slik at alle merker er borte. Men inni utgangen på komp. huset står det .70. Hadde tenkt å ha den på min IST, men fant ut at det var like greit å bruke en std T3. Den er i forseglet pose fra Turbo Service. Den ligger i Lillestrøm. Ta kontakt på PM om du er intr. Pris: Bud (ingen skambud) Mål innsugsdiameteren på kompressorhjulet. Både STG II og A/R0.48 tilsier at dette er "420 hk" turboen. Denne har ca. 50 mm og "480 hk" turboen har ca. 55 mm. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xenon Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Jeg skal prøve å få målt den i morgen!Men jeg har den 420hk turboneticsen i den andre bilen min, og jeg syns denne ser litt større ut i fronten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 3 lapper COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HMW Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 hey er turbo solgt? send en melding på 41 55 15 31 eller mail hm@2ndholeracing.com hvis du vil bli kvitt den Sierra Sedan Cosworth (Prosjekt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xenon Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Bump! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeH Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Fant du ut hvilken type turbo det er? Målt innsugs-diameteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xenon Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Innsuget på turboen er 66mm (målt ytterst på "innsuget" - siden trakten er litt kon er turbinen noe mindre) , utblås er 56mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xenon Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 BUMP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xenon Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Ingen som trenger turbo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
armani Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 hvis du finner ut hva den klarer å levere så. 2wd sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Har bremset en motor med 369 hk med samme turbo.og dem sier den greier ca 380hk med den i england.men stopper der pga lite eksoshus.men fordelen er tidlig ladetrykk da... COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xenon Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Har bremset en motor med 369 hk med samme turbo.og dem sier den greier ca 380hk med den i england.men stopper der pga lite eksoshus.men fordelen er tidlig ladetrykk da... Takk for info! Jeg fikk beskjed om at denne skulle klare 100hk mer enn det du sier, men om du har vært borti tilsvarende turbo så skal jeg ikke krangle med deg:) Bud, noen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts