Ford ragger Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 Jeg lurer på om noen har gjort dette før... er dette noe som muligens ligger klart i bilen eller må det masse ledninger til for og få til... Med at det ligger klart menner jeg at det er stikk til og koble seg inn på for at det skal virke... slik som el vinduer og sentrallås.. for dette lå klart i bilen min...Bilen min er en 91 mod sedan så det er klart..På forhånd takk for svar.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 16, 2006 Author Share Posted August 16, 2006 Ingen som veit...? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 Tror faktisk ikke dette ligger klart! Mvh Espen - Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 - - Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 16, 2006 Author Share Posted August 16, 2006 (edited) Når jeg bytta dasjbord fant jeg tre svarte stikk ved høyre a stolpe.. lurer bare på om dette er noe sånt.. eller så får jeg klippe ut fra den ene ghia'n min... Edited August 16, 2006 by Ford ragger Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 16, 2006 Author Share Posted August 16, 2006 Da har jeg vært en tur ute i delebilen min og fant ut at det elektriske til oppvarma frontruten var veldig enkelt.. Det var løs lednings matte.. Var kun et stikk som var i forbindelse med bilen.. To ledninger, en til lys i selve bryteren og til tenning +.. To ledninger til batteriet, en til pluss og en til minus.. Jeg syns selv at dette var veldig enkelt og kurant i forhold til andre tig jeg har koblet opp... Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 bilder av stikk da.. og hvem, hva, hvor liksom kjekt å vite.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 17, 2006 Author Share Posted August 17, 2006 Skal ordne bilder i løpet av dagen jeg.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts