Jump to content

Treff i Bergensområdet

Trond_V

Recommended Posts

Fann ut at det kanskje var på tide å høre om Bergenserene var interresert i ett aldri sålite treff nå i den nærmeste fremtid.

Fikk ikke til å lage poll :blush: kom ihvertfall ikke frem når eg posta tråden min......Viss moderator kan, så er han hjertelig velkommen til å fikse poll til meg :blush:

Men tenkte på enten Lidl i Eidsvåg, Åsane senter, eller Arenum

Dato får vi vel ta når folk har blitt enige om sted??

Edited by gt_rider

Jeg har noen ideer som surrer i hodet mitt ang. lokal treff i Bergen i nærmeste framtid.

Kommer tilbake med mer info i løpet av et par dager. Kom hjem fra ferie i dag, og må få hodet på plass først...

1998 Volvo S80 - 231hk

Foreslår at vi holder oss til sentrum, på den måten, blir det noelunde likt for alle hva kjøring angår.....mitt syn på den saken.;) Og i den forbindelse, så er jo Arenum ett glimrende alternativ, prøvd før med stort hell.

Men vi får vente i spenning å se hva HPL kommer opp med, han har jo varsel at han har "noe på gang"

Guest mr_doodee
Foreslår at vi holder oss til sentrum, på den måten, blir det noelunde likt for alle hva kjøring angår.....mitt syn på den saken.;) Og i den forbindelse, så er jo Arenum ett glimrende alternativ, prøvd før med stort hell.

Men vi får vente i spenning å se hva HPL kommer opp med, han har jo varsel at han har "noe på gang"

God idè,eg è me;)

• 2 weeks later...
Der er et annet treff i Bergen denne dagen:

http://www.fmcn.no/forum/index.php?sho...mp;#entry198388

Har visst om det en liten stund nå jah, der for jeg ikke har bumpa denen tråden noe mere.

"Men jeg var først" :P

BTW: Får se om jeg stiller, værprognosene er visst ikke det aller beste. Godt muli jeg prioriterer autoslalom forran streetmeet og... Time will show :lol: