LordSnick Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Syns det er grei lyd i min ohc med simons og grenrør fra burton jeg Film klipp 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest epcz Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 når folk sier 2 potter, mener de to potter utenom bakpott da? for den er jo som regel helt hul Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 når eg sier 2 potter, så mener eg 2 stk inkl bakpotte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest epcz Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 hehe ok blir ikke det litt lite, med 3" ? =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michal Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 (edited) vurderer å bestille grenrør fra burton til sierra dohc, hvordan er det med toll og greier på detta? er det bare å bestille og hente på posten og betale forenklet tollgebyr til posten eller?og hvor mye kommer det hele på i norske kr inkl prisen toll og alt sammen? combatkit, detta har du handlet der, hva kom det på?? noen som har bilde av grenrøret fra burton? Edited October 5, 2006 by Michal Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted October 6, 2006 Share Posted October 6, 2006 vurderer å bestille grenrør fra burton til sierra dohc, hvordan er det med toll og greier på detta? er det bare å bestille og hente på posten og betale forenklet tollgebyr til posten eller?og hvor mye kommer det hele på i norske kr inkl prisen toll og alt sammen? combatkit, detta har du handlet der, hva kom det på?? noen som har bilde av grenrøret fra burton? betaler moms på bildeler.. ikke toll.. bare å bestille, og DHL leverer på døren, noen dager senere kommer regning fra dhl.. som sakt så bestillte eg masse deler samtidig, pris husker eg ikke på bare grenrøret.. bilde skal ligge på bortonpower.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordSnick Posted October 6, 2006 Share Posted October 6, 2006 er bare bilde av røret til ohc 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted October 6, 2006 Share Posted October 6, 2006 kjøp her: http://www.rallydesign.co.uk/catalog/produ...oducts_id=10950 mye billigere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michal Posted October 6, 2006 Share Posted October 6, 2006 kjøp her: http://www.rallydesign.co.uk/catalog/produ...oducts_id=10950 mye billigere okey var billigere det ja, noen erfaringer med de folka eller? handlet der? flinke på levering osv? tenkte på om noen hadde bilde av grenrøret på bilen sin ikke fra produkt katalog takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curb Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 okey var billigere det ja, noen erfaringer med de folka eller? handlet der? flinke på levering osv? tenkte på om noen hadde bilde av grenrøret på bilen sin ikke fra produkt katalog takker Fikk mitt grenrør fra Rallydesign på Torsdag, kom på døren. Rallydesign har veldig bra service slauk photo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michal Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Fikk mitt grenrør fra Rallydesign på Torsdag, kom på døren. Rallydesign har veldig bra service okey takker da blir det gren fra rallydesign:D kunne du tatt bilde av det og lagt det ut eller?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curb Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 okey takker da blir det gren fra rallydesign:D kunne du tatt bilde av det og lagt det ut eller?? Ser ikke det grenrøret før neste helg siden jeg er bortreist, men hvis ingen har lagt ut innen da så skal jeg gjøre det slauk photo Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 fant ett bilde på ett engelsk forum : Ashley manifold til doch: sjekk ut siden, der er litt tips og triks http://forum.fordsierraclub.co.uk/viewtopic.php?t=10756 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michal Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 [så greit ut det der men så ikke ut som det var noe "hull" til lambdaen??? må det sveises på en mutter til den selv eller? noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 (edited) trykk på linken du Edited October 8, 2006 by Combatkit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts