Eirik Vestre Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 ka er forskjellen på dissa to i grunn? 2,9i 24v BOA 2,9i 24v BOB Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
Guest LaLinea Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 BOA er lettere å stappe neddi i en annen bil enn BOB
Eirik Vestre Posted August 10, 2006 Author Posted August 10, 2006 BOA er lettere å stappe neddi i en annen bil enn BOB koffor? Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
cthansen Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 BOA 91-94 195hkBOB 95-98 207hk Er vel flere tekniske forbedringer bla. registerkjede mener jeg fra BOA til BOB. Annet innsug også. Er også EEC V på BOB mens BOA har EEC IV. Automatkassa styres av motorstyringa på BOB også. Er vel derfor folk mener det er verre å putte på manuell kasse, men det har blitt gjort. 00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)88 Scorpio 2,4i bruksbil
Count Posted August 12, 2006 Posted August 12, 2006 Problemet med BOB er at den har PATS som standard, og denne er et helvete å komme forbi hvis du skal skifte til manuell. Det finnes måter det gjøres på, men jeg har ikke giddet å sette meg inn i det.Det er en allmenn oppfatning at registerkjedet på BOA er bedre enn det på BOB. Og sett bortifra problemet med motorstyringa er dette hovedgrunnen til at de fleste velger BOA'n. Min personlige favoritt er forresten BOA. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
cthansen Posted August 13, 2006 Posted August 13, 2006 Problemet med BOB er at den har PATS som standard, og denne er et helvete å komme forbi hvis du skal skifte til manuell. Det finnes måter det gjøres på, men jeg har ikke giddet å sette meg inn i det.Det er en allmenn oppfatning at registerkjedet på BOA er bedre enn det på BOB. Og sett bortifra problemet med motorstyringa er dette hovedgrunnen til at de fleste velger BOA'n. Min personlige favoritt er forresten BOA. Hva er PATS? 00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)88 Scorpio 2,4i bruksbil
Guest Erik Braseth Posted August 13, 2006 Posted August 13, 2006 (edited) passive anti theft system. Startsperre av no slag, mer vet jeg ikke Sikkert no sånn greier med programmerbar nøkkel osv. *edit: fant denne: http://www.fordscorpio.co.uk/pats.htm Edited August 13, 2006 by Erik Braseth
cthansen Posted August 13, 2006 Posted August 13, 2006 passive anti theft system. Startsperre av no slag, mer vet jeg ikke Sikkert no sånn greier med programmerbar nøkkel osv.*edit: fant denne: http://www.fordscorpio.co.uk/pats.htm Smart får en si.. 00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)88 Scorpio 2,4i bruksbil
Recommended Posts