Jump to content

Recommended Posts

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
kan lage komplett oppsett med alt av rør/slanger/eksos etc.

Pris på komplett sett til dohcen da grenrør,trykk rør,exsos,slanger

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Guest joachim_7010
Posted

Da var grenerør og noe av røringen fra garnes i garasjen og veldig fornøyd:):) anbefales på det sterkeste

Posted
får til de å jeg ;)

hva er det du skal ha for zetec turbo manifold a ? og ca når kan den være klar ? står å tripper litt på å begynne på dette prosjektet serru . og om du kanskje hadde hatt en t 25 tilsalgs oxo.

mvh tommy

Posted
hva er det du skal ha for zetec turbo manifold a ? og ca når kan den være klar ? står å tripper litt på å begynne på dette prosjektet serru . og om du kanskje hadde hatt en t 25 tilsalgs oxo.

mvh tommy

ring meg du tommy,så blir vi enig :)

TURBO POWER!!"!

GeirRuneGarnes

Guest 2 Low 4 You
Posted

hei, tenker på å turbo konvertere en sierra nå, va hadde du satsa p`å? en IS eller vanlig i eller gasser? tenkte å handle manufoil og downpipe av deg

Guest Hovden Racing
Posted

Lager du grenrør til vanlig 2,0L sugemotor da?

• 2 weeks later...
Posted

Har en zetec topp til dere vist dere trenger noe å måle på... er sprekker i den så trenger den ikke jeg, søskenbarne mitt skal til ålesund neste uke vist du er intresert... senn en pm eller ring..

Posted

til dere som har sendt meg bestilling,kan dere som er særiøse ta kontakt igjen. har fått noen sms på avbestillinger(usæriøse folk) så trenger å vite hvem som er særiøse.

mvh Geir

tlf 91783764

TURBO POWER!!"!

GeirRuneGarnes

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...