LordSnick Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 hvordan er det de ekstra dysene sitter fast? 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted September 19, 2006 Author Share Posted September 19, 2006 hvordan er det de ekstra dysene sitter fast?de får du finne ut selv TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jaegermeistern Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 de får du finne ut selv hva vil du anbefalle til en 230 hk ca? grenrør eller manifoil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Grenrør. Husk at for og få mer effekt i en motor, så må mer luft\bensin strømme gjennom toppen. slipper og kjøre like mye trykk som med manf. Manifold er greit hvis du har 160 hk+- Kjører selv med manifold da Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jaegermeistern Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Grenrør. Husk at for og få mer effekt i en motor, så må mer luft\bensin strømme gjennom toppen. slipper og kjøre like mye trykk som med manf. Manifold er greit hvis du har 160 hk+- Kjører selv med manifold da humm...logisk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth540 Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Grenrør. Husk at for og få mer effekt i en motor, så må mer luft\bensin strømme gjennom toppen. slipper og kjøre like mye trykk som med manf. Manifold er greit hvis du har 160 hk+- Kjører selv med manifold da den ene ohc motoren jeg hadde i Sierran min ble bremset på rullende landevei etter at jeg solgte den til en fra Hov i Land.Det var 314 hester på 1,6 bar.Satt vanlig manifold på den med hjemmemekka rør til turboen.Må ikke ha grenrør for å ha bra effekt,men det hjelper sikkert litt.Det blir det samme på Cosworth motoren med grenrør.Kan fint klare opp mot 550-600 hester med orginal manifold Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 manifolden til cosworth er beregnet for turbo, ohc er ikke helt optimal der, men går Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Meza Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 hei.lurer på om du evt. kan lage downpipe,grenrør o.l. til 2.9? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gran Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Hvor lang leveringstid har du på grenrør til ohc? Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie4ever Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 greier du å lage grenrør til ekstern wg til cossie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted October 2, 2006 Author Share Posted October 2, 2006 greier du å lage grenrør til ekstern wg til cossie? driver nå å skal bygge om til extern selvså vis de er erstatnings "albu" med uttak for waste du er ute etter så ta kontakt. TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fosi_R Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Jeg lurte på om du lager disse turbo grenrøra i rustfritt og eller?Evt Pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning--- Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 venter enda i spenning på pakken min garnes.. >Henning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted October 13, 2006 Author Share Posted October 13, 2006 Jeg lurte på om du lager disse turbo grenrøra i rustfritt og eller?Evt Pris?kun i rustfritt,prisen for grenrør 3500,- TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fosi_R Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 kun i rustfritt,prisen for grenrør 3500,- Flott hvor lang tid bruker du på å lage ett turbogrenrør til en Sierra 2,0l OHC motorog som har flens til en Garret T34 turbo eller en org. cosworth turbo?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted October 13, 2006 Author Share Posted October 13, 2006 2-3 uker levering,er avhengid av arbeidsmengden på jobben min. TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fosi_R Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 2-3 uker levering,er avhengid av arbeidsmengden på jobben min. Må du ha forskudds betalt for det eller kan jeg betale enten giro eller postoppkrav?, det må jo sendes til megfor jeg bor i Østfold.litt langt unna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted October 14, 2006 Author Share Posted October 14, 2006 Må du ha forskudds betalt for det eller kan jeg betale enten giro eller postoppkrav?, det må jo sendes til megfor jeg bor i Østfold.litt langt unna.kun forskudd betaling,dette pga mye useriøse hendvendelser/bestillinger. jeg dekker frakt. TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fosi_R Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 kun forskudd betaling,dette pga mye useriøse hendvendelser/bestillinger. jeg dekker frakt. Det høres greit ut men vet du om det er extern wastegate på en Garret T34 turbo?og hvor jeg kan få tak i en slik turbo forholdsvis rimelig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted October 15, 2006 Author Share Posted October 15, 2006 er somregel intern.billige turboer finner du på ebay. TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fosi_R Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 er somregel intern.billige turboer finner du på ebay. da kan du ta imot en bestilling fra meg, ett turbo grenrør til Sierra OHC med flens til en T34 turbo,du kan sende giro til meg, Addresse Fredheim Bodahl Postnr/sted 1890 RakkestadNavn Øystein Brattåse-mail fosi_bratt@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierraxr4x4 Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 da kan du ta imot en bestilling fra meg, ett turbo grenrør til Sierra OHC med flens til en T34 turbo,du kan sende giro til meg, Addresse Fredheim Bodahl Postnr/sted 1890 RakkestadNavn Øystein Brattåse-mail fosi_bratt@hotmail.comslikt e sånt du skall ta på pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts